تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798655617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار سنقروکلیایی بر آسیب شناسی مشکلات زنان تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار سنقروکلیایی بر آسیب شناسی مشکلات زنان تاکید کرد کرمانشاه - ایرنا - فرماندار سنقروکلیایی، آسیب شناسی مسائل زنان را در راستای حرکت به سمت کاهش مشکلات، توسعه پایدار و سیاستهای دولت تدبیر و امید مورد تاکید قرار داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا ایزدی، روز دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات بانوان سنقروکلیایی، با بیان اینکه نقش فعالیتهای اجتماعی زنان در جامعه کمرنگ دیده می شود، افزود: نوع نگاه به جامعه زنان که بایستی در اجرای فرمایش امام (ره) که از دامن زن مرد به معراج می رود باشد، به این مساله در حد شعار نگاه شده است.
فرماندار سنقروکلیایی اظهار داشت: فضای با شور و نشاط بانوان که لازمه یک جامعه تعالی یافته و رو به رشد و ترقی است در این شهرستان دیده نمی شود و شاهد ناهنجاریها و آسیبهای اجتماعی زیادی هستیم.
ایزدی، با بیان اینکه سنقروکلیایی با داشتن سابقه فرهنگی زیاد با مشکلاتی از قبیل پدیده شوم طلاق مواجه است، گفت: بخشی از این مشکلات به مسائل فرهنگی بر می گردد.
مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه نیز گفت: برای ایجاد روحیه نشاط و امید به زندگی ، برنامه ریزی در جهت رونق فعالیتهای ورزش بانوان بایستی در دستور کار مسوولان قرار گیرد.
شریفه حق شناس افزود: تمهیدات لازم برای تربیت مربی برای ارائه آموزش مهارت زندگی برای زنان خانه دار در جمعیت هلال احمر اندیشیده شده و بزودی آغاز می شود.
وی از ایجاد بستر مناسب برای بهره مند شدن بانوان از تسهیلات صندوق مهر امام رضا (ع) خبر داد و گفت: بانوان می توانند با تشکیل مجتمع و یک نفر به عنوان سرپرست با راه اندازی کارگاه های کوچک از قبیل طلا سازی، تراش سنگهای قیمتی، پرورش قارچ و سایر فعالیتهای فرهنگی و بهداشتی در حیطه سلامت و سلامت روانی مربوط به زنان از این تسهیلات استفاده کنند.
حق شناس از تشکیل برنامه های مشترک با شورای شهر کرمانشاه با اعتبارات مناسب برای رفع چالشهای پیش روی زنان خبر داد و گفت: شورای شهر سنقر هم می تواند ظرفیت خوبی برای اجرای برنامه های حوزه بانوان باشد.
وی عدم تناسب بین تحصیلات دانشگاهی و نیازهای بازار را از مشکلات بانوان دانش آموخته برشمرد و گفت: تحصیل کرده ها را باید به سمت فراگیری آموزشهای فنی و حرفه ای و مهارتی سوق دهیم.
مدیرکل امور بانوان با اشاره به فعالیت خوب زنان سنقروکلیایی در بخشهای مختلف از جمله صندوق خیریه و موسسات غیر دولتی گفت: برای ارائه آموزش رشته های صنایع دستی به کمک فنی و حرفه ای و صنایع دستی و گردشگری این شهرستان در حال انعقاد تفاهم نامه هستیم تا گواهینامه آنها هم از اعتبار لازم برخوردار باشد.
دبیر کانون بانوان سنقروکلیایی هم با تشریح فعالیتهای انجام شده در کانون بانوان این شهرستان گفت: تهیه شناسنامه آماری بانوان برای برنامه ریزی، برگزاری کلاسهای آموزش بانوان با موضوع بیماری خاص از برنامه های در دست اجرای کانون می باشد.
نیلوفر مظفری، همچنین مشاوره قبل از ازدواج، برگزاری کارگاههای آموزش شاد زیستن برای مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی و ایجاد مشاغل خانگی و کارآفرینی با همکاری ادارت کار و تعان و رفاه، میراث فرهنگی و فنی و حرفه ای و برنامه ریزی برای اجرای فعالیتهای منسجم ورزشی برای بانوان را از دیگر برنامه هایی برشمرد که در دستور کارامور بانوان شهرستان قرار دارد.
1446/567



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن