تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819410914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش خدمات گيرندگان بيمه شخص ثالث با کاهش قيمت تمام شده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۲۵ق.ظ)
مديرعامل بيمه ايران خبرداد؛ افزايش خدمات گيرندگان بيمه شخص ثالث با کاهش قيمت تمام شده رييس هيات مديره ومديرعامل بيمه ايران گفت: صنعت بيمه با همکاري مجلس شوراي اسلامي و دولت بايد بتواند قيمت تمام شده شخص ثالث را کاهش دهند تا تعداد بيشتري از افراد بتوانند خودروها و موتورسيکلت هاي خود را بيمه کنند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي بيمه ايران، محمود امراللهي درنشستي به مناسبت روز خبرنگار از واريز حق بيمه حوادث و تصادف به حساب بيمه گذاران خبر داد و گفت: از اين پس چيزي به نام صدور چک نخواهيم داشت.
وي با بيان اينکه بزودي بيمه گذاران شاهد ايجاد تحولات تازه در ارائه خدمات بيمه ايران خواهند بود، گفت: همه خدمات از طريق سيستم الکترونيک ارائه مي شود.
وي درباره اعطاي نمايندگي به متقاضيان جديد اخذ نمايندگي از اين شرکت نيز گفت: اعطاي نمايندگي در بيمه ايران تا تدوين آيين نامه جديد و ابلاغ آن درراستاي کيفي سازي نمايندگان اين شرکت فعلا متوقف شده است.
مديرعامل بيمه ايران با بيان اينکه بزودي محصولات جديد بيمه اي را اعلام مي کنيم، افزود: بيمه هاي جديد زندگي در راه است و مطمئن هستيم با ارائه اين بيمه ها تحول جديدي در ارائه خدمات ايجاد خواهد شد.
وي گفت: با اختصاص 220 ميليارد تومان سپرده از منابع بيمه ايران به زيان ديدگان خسارت پرداخت کرده ايم که در نوع خود بي نظير است.
امرالهي با بيان اينکه بيمه ايران پارسال زيانده بوده است، گفت: رقم دقيق اين زيان پس از دريافت گزارشات حسابرس و در آينده نزديک اعلام مي شود.
وي در پاسخ به پرسشي درباره پوشش و تعيين تکليف بيمه گذاران بيمه توسعه از سوي بيمه ايران نيز اظهار داشت: اين مساله تاکنون مطرح نشده ضمن آنکه بيمه ايران بايد پاسخگوي بيمه گذاران خود باشد.
به گفته وي، موضوع بيمه توسعه توسط شوراي عالي بيمه و بيمه مرکزي در حال پيگيري است.
مديرعامل بيمه ايران با بيان اين‌که براي صنعت بيمه پژوهشکده، دانشگاه علمي کاربردي و کلاس‌هاي آموزشي کافي نيست، گفت: صنعت بيمه جاي بسيار زيادي براي کار دارد، بنابراين با يک دانشگاه و پژوهشکده کار جواب نمي‌دهد و لازم است کاربردي در اين زمينه اقدام شود.
امراللهي با بيان اينکه آموزش بالاترين رده استراتژي ما در بيمه ايران است ادامه داد: ا در کنار آموزش شفافيت، افزايش کيفيت در خدمات و توسعه فرهنگ بيمه به خصوص بيمه‌هاي زندگي در دستور کار ما قرار دارد.
وي خاطر نشان کرد: طي دو هفته آينده از طرح‌ها و برنامه‌هاي شرکت‌ متبوعش در صنعت بيمه اطلاع‌رساني‌هاي دقيق‌تري انجام مي‌شود ضمن آنکه در زمينه‌ي بحث فساد مالي و پرونده‌اي که در اين زمينه در حال بررسي است اطلاعات شفاف و دقيقي اطلاع‌رساني خواهد شد.
امراللهي با اشاره به تصويب تحقيق و تفحص مجلس در مورد پرونده فساد مالي بيمه ايران در سال 1387 نيز گفت:ما اطلاعات را به صورت شفاف و کامل در اختيار گروه تحقيق و تفحص خواهيم گذاشت، لذا با شروع مراحل کار اطلاعات کافي در اختيارشان قرار مي دهيم.
مديرعامل بيمه ايران با بيان اين‌که بيمه ايران در سال 1392 در بيمه شخص ثالث زيان‌ده بوده است، گفت: در اين زمينه به دليل آنکه نظر حسابرس اعلام نشده و صورت‌هاي مالي به تصويب نرسيده، فعلا نمي‌توان ميزان زيان را اعلام کرد. وي با تاکيد بر اين‌که شرکت‌هاي بيمه نقش پيش‌گيرنده در حوادث را بايد داشته باشند، گفت: لازم است تمام دستگاه‌ها و مديران کشور در زمينه‌ي پيشگيري از حوادث نقش داشته باشند، چرا که در هيچ جاي دنيا به اندازه ما کشته و مجروح در حوادث رانندگي نداريم.
امراللهي با بيان اين‌که تقريبا سالانه 20 هزار کشته و 250 هزار نفر مجروح در حوادث جاده‌اي داريم، گفت: اين در حالي است که خدماتي که به خانواده‌هاي کشته‌شدگان هم و همچنين مجروحان داده شده هيچ کدام از ارز، بودجه دولتي و ذخائر نفتي استفاده نشده است.
وي با بيان اين‌که در حال حاضر بيمه شخص ثالث در شرکت‌ها از ساير رشته‌هاي بيمه‌اي سوبسيد مي‌گيرد، گفت: به دليل زيان‌ده بودن اين رشته بيمه‌اي شرکت‌ها مجبوراند درآمدشان از رشته‌هاي ديگر بيمه‌اي را به اين حوزه اختصاص دهند و همين امر موجب شده رشته‌هاي ديگر توسعه پيدا نکنند، لذا لازم است با همکاري دولت، مجلس و صاحبنظران وضعيت بيمه شخص ثالث و قوانين آن هرچه سريع‌تر روشن شود.
رييس هيات مديره بيمه ايران در پايان با اشاره به برنامه‌هاي شرکت بيمه ايران براي زيرساخت‌سازي و همچنين آموزش بيشتر به کارکنانش گفت: در نظر داريم تا تحولات خوبي را در بيمه ايران ايجاد کنيم و با گسترش بيمه‌هاي عمر و زندگي که منابع انبوهي را جذب خواهد کرد کار ويژه‌اي در اين زمينه صورت دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن