تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820001052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارخانجات شن و ماسه کوهی بیت المال را به تاراج برده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کارخانجات شن و ماسه کوهی بیت المال را به تاراج برده اند یاسوج - ایرنا- سایت عصر به به نقل از سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری بویراحمد نوشت: تخریب هایی که توسط کارخانه های شن و ماسه کوهی بر عرصه های منابع طبیعی این شهرستان وارد شده از تخریب آتش سوزی ها و تصرفات غیرقانونی بیشتر شده است.


ˈ سعید نظری ˈ در گفت و گو اختصاصی با عصردنا گفت: مجوزهایی برای احداث کارخانه های شن و ماسه در شهرستان بویراحمد از سوی استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد در عرصه های منابع طبیعی این شهرستان صادر که واقعا تاسف آور است.
سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری بویراحمد در ارتباط با تخریب عرصه های منابع طبیعی از سوی کارخانجات شن و ماسه کوهی در شهرستان های بویراحمد و دنا ، اظهارداشت: متاسفانه کارخانه های شن و ماسه در شهرستان بویراحمد در یک دست تصمیم و سیاست شتابزده در دامنه های زاگرس احداث شدند و اکنون بیت المال را به تاراج برده اند.
وی با بیان اینکه میزان تخریب های کارخانه های شن و ماسه در عرصه های منابع طبیعی شهرستان بویراحمد ، نگران کننده است، اظهارداشت: با روند کنونی بدون شک حوزه جنگلی زاگرس تبدیل به بیابان می شود.
سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری بویراحمد با استمداد طلبیدن از استاندار ، مجمع نمایندگان استان و دیگر مسوولان کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از روند کنونی کارخانه های شن و ماسه کوهی ، تصریح کرد: گرد و غبارهایی که در آینده ای نه چندان جان مردم بویراحمد را می گیرد بدلیل تخریب گسترده جنگل ها توسط این کارخانجات خواهد بود.
نظری افزود: درختان هزار ساله بلوط در بویراحمد بدلیل کارخانجات شن و ماسه کوهی در حال نابود شدن است و می طلبد تدابیر جدیرتری مسوولان ارشد استانی بیندیشند.
وی در پاسخ به این سوال که سطح هکتار تخریب عرصه های منابطع طبیعی بویراحمد توسط کارخانجات شن و ماسه کوهی چه میزان است؟ اظهارداشت: متاسفانه یطح وسیعی توسط این کارخانه ها تخریب که هم اکنون کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد در حال بررسی موضوع هستند.
سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری بویراحمد گفت: تخریب هایی که توسط کارخانه های شن و ماسه کوهی بر عرصه های منابع طبیعی این شهرستان وارد شده از تخریب آتش سوزی ها و تصرفات غیرقانونی بیشتر شده است.
نظری از مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد خواست تصمیمات جدید و جدی تری برای جلوگیری از روند کنونی فعالیت کارخانه های شن و ماسه در شهرستان بویراحمد این استان بگیرند.
671



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن