تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819219056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان فارس در اتاق اصناف کشور، شرایط اعتلای صنعت را فراهم کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نمایندگان فارس در اتاق اصناف کشور، شرایط اعتلای صنعت را فراهم کنند شیراز- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: انتظار است نمایندگان اتاق اصناف استان فارس در نشست های اتاق ایران به دور از مرزبندی ها اعم از حزبی و جناحی شرایط را برای اعتلای صنعت در سطح کشور و استان فراهم کنند.


به گزارش ایرنا، علی همتی یکشنبه در حاشیه انتخابات اتاق اصناف فارس برای تعیین نمایندگان این اتاق در اتاق کشور افزود: نمایندگان اتاق استان باید افراد توانمندی باشند تا بتوانند با همدلی وهمفکری امکانات وشرایط بهتری را با تصویب قوانین خوب و لازم برای استان فارس فراهم کنند.
وی خطاب به اعضای اتاق اصناف فارس گفت: ما هم به انتخاب شما اعتماد می کنیم وحمایت لازم راا نجام می دهیم تا بتوانیم در کشور فعالیت های بهتری برای توسعه وپیشرفت استان فارس انجام دهیم.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: شرایط و وضعیت امروز استان در حوزه های کشاورزی وصنعت خوب نیست و گرفتاری هایی داریم که این مسایل اثرات خود را درحوزه اصناف می گذارد.
وی گفت: انتخاب افراد در اتاق ایران دفاع از کیان وحیثیت اتاق استان است بنابراین باید مشکلات را بازخوانی کنیم و با شناسایی نقاط ضعف وقوت مسایل ومشکلات وکاستی ها را حل وفصل کنیم.
همتی فارس با بیان این که فارس جزو معدود استان هایی است که در فضای اتاق ایران نقش خوبی داشته است؛ گفت : امیدوارم با همفکری وهمدلی افرادانتخاب شده از استان فارس منشا خیر وبرکت برای استان وکل کشور باشند ونیز با شناخت از توانمندی های استان ازظرفیت ها و پتانسیل کشور برای توسعه استان بیش از پیش بهره کافی را ببرند.
** انتخاب هشت نماینده فارس در اتاق اصناف ایران
در این انتخابات، 21 عضو اتاق اصناف فارس داوطلب عضویت در اتاق ایران بودند که با رای اعضا، هفت نفر از داوطلبان با به دست آوردن اکثریت آرا به عنوان نماینده استان در اتاق اصناف ایران انتخاب شدند.
بنا براعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، از شاخه صنوف تولیدی و خدماتی فنی خداداد محمدی ازاتاق اصناف فیروزآباد، افشین کشاورز ( بوانات )، محمد خلیل ترابی (شیراز) و عبدالحسین سعادت از اتاق اصناف داراب به عنوان نماینده استان در اتاق اصناف کشور برگزیده شدند.
از صنوف توزیعی خدماتی نیز مجید شجاع و محمدرضا نراقی از لارستان وخسرو فروغان از اتاق اصناف شیراز با کسب اکثریت آرا به عنوان نمایندگان فارس در اتاق ایران انتخاب شدند.
بر اساس این گزارش، طبق قانون رییس اتاق اصناف فارس بصورت مستقیم وارد اتاق اصناف ایران می شود و بر این اساس، سید محمود هاشمی رییس اتاق اصناف مرکز استان هفت نماینده انتخابی اصناف استان را همراهی خواهد کرد.
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آخرین زمان وصول شکایت از نحوه برگزاری این انتخابات را یکشنبه 19 مرداد به مدت سه روز کاری و زمان رسیدگی به شکایات را از 22مرداد به مدت 15 روز کاری اعلام کرده است. ک/1
2026 /675



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن