تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820870520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آب نیکشهر بی نیاز از تصفیه و دارای استانداردهای لازم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آب نیکشهر بی نیاز از تصفیه و دارای استانداردهای لازم است نیکشهر، زاهدان- ایرنا- معاون شرکت آبب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: آب نیکشهر از نظر پارامترهای شیمایی، میکروبی و بیولوژی دارای استانداردهای لازم و در حد مطلوب است و نیازی به تصفیه ندارد.


به گزارش ایرنا، محمدرضا لکزایی روز یکشنبه در نشست معارفه روسای آب و فاضلاب شهری نیکشهر اظهار داشت: آبهای حوزه شهرستان نیکشهر در بستر رودخانه و از کوهها سرچشمه می گیرند که پس از رد شدن از شن ها و ماسه ها کاملا تصفیه شده و دارای استاندارد لازم برای آشامیدن و کشاورزی هستند.
وی گفت: درخواستها و مشکلات مطرح شده از سوی فرماندار نیکشهر در حوزه آب شهرهای نیکشهر، بنت و اسپکه پیگیری و در جهت مرتفع شدن آنها در سال جاری اقدام خواهد شد.
فرماندار نیکشهر نیز در این نشست گفت: سد خیرآباد با وجودی که از افتتاح آن چند سال گذشته اما هنوز پایین دست آن ساماندهی نشده است و حتی کار انتقال آب تا بالادست چاههای آب آشامیدنی و قنوات شهر نیکشهر انجام نشده است.
صاحب گل صالحی خواستار مطالعه و اجرای خط انتقال آب از سد خیرآباد به بالادست چاههای پنج گانه آب شرب نیکشهر شد و اظهار امیدواری کرد با این کار اهداف سد که همانا تامین آب آشامیدنی و کشاورزی شهر نیکشهر در افق 25 ساله است محقق شود.
وی گفت: اجرای طرح فاضلاب نیکشهر با توجه به اتمام مطالعات فاز اول و دوم و پدافند غیر عامل یکی از نیازهای ضروری است که باید پیگیریهای لازم برای اختصاص اعتبار و آغاز عملیات اجرایی آن صورت گیرد.
وی بر تکمیل، اصلاح و بازسازی بخش های فرسوده و معیوب شبکه آب شهرهای نیکشهر، بنت و اسپکه تاکید کرد و اظهار داشت: قسمتی از سایت مسکن مهر با گذشت پنج سال همچنان نیمه تمام است و مردم ساکن در آن گلایه هایی دارند.
فرماندار نیکشهر احداث مخزن پنج هزار مترمکعبی جهت تامین آب پایدار شهر نیکشهر در افق 30 ساله را خواستار شد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از خدمات سیدحسین ساداتی رییس سابق آبفای شهری تقدیر و عبدالغفور عزیزی به عنوان رییس جدید اداره آب و فاضلاب شهری نیکشهر معرفی شد و آغاز بکار کرد.
شهرستان نیکشهر با 395 روستا 134 هزار نفر جمعیت و چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی در 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است. ک/2
7306 / 653



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن