تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820282493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوی غیر اخلاقی شبکه جم! +تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



شوی غیر اخلاقی شبکه جم! +تصویر
رفتارهای غیر اخلاقی برخی از ستارگان غربی، اعتراض خانواده های آمریکایی را در پی داشته است.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، برخی ستارگان غربی که در کشور خود به علت رفتارهای غیر اخلاقی مورد اعتراض خانواده های آمریکایی هستند، به وسیله یکی از شبکه های ماهواره ای برای مخاطبین فارسی زبان تبلیغ می شوند.   شبکه جم تی وی در برنامه ای موسوم به «پاپاراتزی» به اخبار خصوصی ستاره های مشهور می پردازد که با بررسی موضوعات منتخب برنامه، نکته ای دریافت می شود که قابل تأمل است، چرا که اکثر اخباری که پخش می شود در رابطه با آن دسته از هنرمندانی است که در جامعهء خود با اعتراض خانواده ها روبرو هستند.   برای روشن شدن موضوع کافیست به یکی از آیتم های این برنامه درباره « کِشا رُز سبرت» اشاره کنیم که به بهانه بیرون آمدن این فرد از مرکز بازپروری و پوشیدن لباس های جذاب مطرح شده است.   کِشا رُز سبرت  (Kesha Rose Sebert)  شناخته شده با نام  " کشا "  یک خوانندهٔ سبک پاپ و ترانه‌سرای آمریکایی است که بعد از آنکه در یک شو تلویزیونی ادرار خود را در مقابل دوربین نوشید، مورد سرزنش و ندامت بسیاری قرار گرفت.    

    از جمله برنامه های مورد اعتراض خانواده ها، که از طریق یکی از شبکه های تلویزیون کابلی در آمریکا پخش شد، برنامه ای بود که این خواننده ۲۶ ساله دست به این کار نفرت انگیز زد. یکی از مسئولان دولتی از مقامات مرتبط با این تلویزیون خواسته اند به بینندگان آمریکایی اجازه دهند کانال مورد علاقه خود را انتخاب کنند و فقط برای آن پول بپردازند تا مجبور نباشند فرزندانشان را در برابر هر برنامه ای بنشانند.   شکایت خانواده ها از آنجا شروع شد که آنها باید برای دیدن برنامه های مورد علاقه شان تعدادی از شبکه ها را بصورت یکجا بخرند و در میان آنها حق انتخاب ندارند، بر همین اساس برنامه هایی به خانه ها راه می یابد که ممکن است بر رفتار فرزندانشان تاثیر منفی بگذارد.   این اولین بار نبود که خواننده معروف در مقابل دوربین حرکات مخالف عرف انجام می داد. وی که به انجام رفتارهای عجیب مانند مسواک زدن با ویسکی مارک جک دنیلز، شهرت دارد، در یک گفتگوی رادیویی مدعی شد که با یک روح، رابطه نامشروع داشته است.   به گزارش شبکه خبری فاکس نیوز، کشا در مصاحبه با راین سیکرست  (Ryan Seacrest)، مجری مشهور کانال رادیویی کیس اف.ام (KIIS FM) گفت که آهنگ تازه اش با نام فوق طبیعی (Supernatural) درباره ی تجربیات خود با یک روح است.   این خواننده سرشناس با بیان اینکه دست کم دو بار با این روح رابطه جنسی داشته است، به راین سیکرست گفت: اسم این روح را نمی دانم. او یک روح بود. من با کمال میل منتظرش هستم. کشا در این مصاحبه گفته که به تازگی از آفریقا برگشته، جایی که با بچه شیرها و کوسه ها وقتش را می گذرانده و تجربه های جدیدی مثل هیپنوتیزم شدن را پشت سر گذاشته است.   آن چه قابل تأمل است تبلیغ این گونه افراد برای جامعه ایرانی است. وقتی خانواده های غربی با وجود نزدیکی فرهنگی با این مسائل، به چنین رفتارهای ناشایستی این گونه حساسیت نشان می دهند تا جایی که از شبکه های تلویزیونی شکایت می کنند، این سؤال به ذهن می رسد که چرا شبکه های ماهواره ای فارسی زبان برای خانواده ها و نوجوانان ایرانی با فرهنگی ایرانی-اسلامی و کاملا متفاوت با غرب، به تبلیغ این الگوهای نامتعارف می پردازند!   البته خانواده های ایرانی در طول سالیان متمادی که با هجمه فرهنگی غرب مواجه بوده اند نشان داده اند که همواره بر اصول اخلاقی و فرهنگ با اصالت خویش پایدار و استوار بوده اند و تحت تأثیر تبلیغات بیگانه قرار نخواهند گرفت.    




۱۹/۰۵/۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن