تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801313784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظریف بر رایزنی با کشورها برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
ظریف بر رایزنی با کشورها برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کرد

ظریف بر رایزنی با کشورها برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کرد
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بر رایزنی بین کشورها برای متوقف کردن جنایات این رژیم تأکید کرد.
به گزارش نامه نیوز، نگوین هونگ تاچ سفیر جدید ویتنام در جمهوری اسلامی ایران ، ظهر امروز یکشنبه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وی کرد. در این دیدار ، وزیر امور خارجه کشورمان مناسبات بین جمهوری اسلامی ایران و ویتنام را خوب توصیف و ابراز امیدواری کرد که روابط دو کشور در تمام ابعاد بیش از پیش توسعه یابد. ظریف همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بر رایزنی بین کشورها برای متوقف کردن جنایات این رژیم تأکید کرد. به گزارش تسنیم، سفیر جدید ویتنام نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضورش در جمهوری اسلامی ایران ، با اشاره به تأکید مقامات کشورش بر توسعه مناسبات هانوی و تهران ، ضرورت تبادل هیئت‌های عالیرتبه بین دو کشور به منظور زمینه‌سازی ارتقاء همکاری ها در حوزه های مختلف را مورد تأکید قرار داد.


1393/5/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن