تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی مایه شرمساری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه زنجان: سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی مایه شرمساری است زنجان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر در برابر جنایات هولناک رژیم صهیونیستی علیه مردم بی گناه غزه مایه شرمساری است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان، به تشدید حملات بی وقفه رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی نسل کشی را در غزه به راه انداخته و زنان و کودکان بی دفاع غزه را به خاک و خون می کشد.
وی یادآورشد: فجایع دردناک غزه دل هر آزادیخواهی را در جهان به درد می آورد و این در حالی است که با سکوت مدعیان حقوق بشر رژیم صهیونیستی بر حملات ددمنشانه خود علیه مردم بی دفاع فلسطین ادامه می دهد.
حجت الاسلام خاتمی تصریح کرد: برخی کشورهای عربی از حملات مستمر اسرائیل به مردم مظلوم غزه حمایت کرده و حتی به این رژیم غاصب چراغ سبز نشان داده اند.
وی، با بیان اینکه ملت ایران حامی مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین به ویژه مردم غزه است، اظهار کرد: اقشار مختلف مردم در راهپیمایی خروشان روز جهانی قدس انزجار و نفرت خود را از کشتار بی رحمانه اسرائیل غاصب اعلام و بر حمایت و مقاومت مردم غزه تاکید کردند.
امام جمعه زنجان خاطر نشان کرد: برخی از کشورهای اسلامی آنچنان که مورد انتظار بود، همبستگی و حمایت خود را از مردم غزه اعلام نکردند و این موضوع مایه تاسف است.
وی، یادآورشد: مردم ایران کمک های بشردوستانه پزشکی و دارویی خود را برای مردم بی دفاع غزه ارسال کرده که تا کنون در مرز کشور مصر متوقف مانده است.
حجت الاسلام خاتمی به حمایت استکبار جهانی از اقدامات ضد بشری اسرائیل در غزه اشاره کرد و گفت: مجلس سنای آمریکا که خود را مدافع حقوق بشر در جهان معرفی می کند با تصویب بودجه هنگفتی تامین سلاح این کشور جعلی را برای ادامه حملات به فلسطینیان عهده دار شده است .
وی، تصریح کرد: وحدت، یکپارچگی و انسجام بین مسلمانان تمامی توطئه ها و برنامه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کند.
امام جمعه زنجان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انقلاب مشروطیت یکی از مهمترین وقایع تاریخ معاصر ایران به شمار می رود که سرفصل جدیدی را در تاریخ این کشور گشود.
وی، یادآورشد: ریشه این انقلاب را باید در رفتار مستبدانه و ظالمانه و بی کفایتی حکومت قاجاریه از یکسو و از سوی دیگر تحولات اجتماعی ایران دانست.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، تصریح کرد: مجاهدت علما و مردم یکی از مهمترین وقایع تاریخ ایران در انقلاب مشروطیت بود.
به گزارش ایرنا، نمازگزاران زنجانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته با تجمع در محوطه مصلای این شهر با سردادن شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا از اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسراییل در کشتار بی رحمانه مردم غزه اعلام انزجار و با مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین ابراز همدردی کردند.
596/7320/681



10/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن