تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802197356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدعیان حقوق بشر برای تحقق اهداف خود در قبال جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نماینده اصفهان:
مدعیان حقوق بشر برای تحقق اهداف خود در قبال جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اصفهان ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در قتل و کشتار مردم مظلوم فلسطین، گفت: مدعیان حقوق بشر کجایند که از حلقوم خود صدایی برنمی آورند و مشاهده نمی نمایند که چگونه زنان و کودکان بی گناه مورد اذیت و آزار قرار میگیرند و این مدعیان برای تامین اهداف خود حاضرند دست به هر جنایتی بزنند و آنگاه مدعی حقوق بشر هم بشوند.



به گزارش خبرگزاری رسا، نیره اخوان بی طرف در نشست علنی امروز (سه شنبه 31 تیر) مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی همچون غده سرطانی با حمایت کفر و نفاق به سرکردگی رژیم مستکبر آمریکا و عوامل غربی آن حاضر است برای ماندگاری خود خون زنان ، مردان و کودکان را در این ماه عزیز و در این گرمای طاقت فرسا بر زمین بریزد. حدود 600 شهید و 3 هزار زخمی حاصل جنایت چند روز گذشته است آنها حتی به مجروحان در بیمارستان هم رحم نمی کنند.

وی گفت: این رژیم جعلی بداند پیروز صحنه مقاومت است که علی رغم نبود امکانات اما با قدرت اراده و ایمان همانگونه که در جریان جنگ 8 روزه آنان را به خاک ذلت نشاند؛ به برکت ماه قرآن این بار هم رو سیاه خواهند شد. در این راستا سکوت رهبران مرتجع عرب و نهادهای منطقه ای از جمله کنفرانس عرب از این دست بدتر از همه می باشد که بنا دارد برای بقا و ماندگاری خود با رژیم صهیونیستی همراهی نمایند.

اخوان گفت: پیشنهاد می نمایم تا دیر نشده کشورهایی که رابطه رسمی با رژیم صهیونیستی دارند این ارتباط را قطع کنند تا پیش از این مورد تنفر ملت ها قرار نگیرند.

عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: مدعیان حقوق بشر کجایند که از حلقوم خود صدایی برنمی آورند و مشاهده نمی نمایند که چگونه زنان و کودکان بی گناه مورد اذیت و آزار قرار میگیرند و این مدعیان برای تامین اهداف خود حاضرند دست به هر جنایتی بزنند و آنگاه مدعی حقوق بشر هم بشوند.

وی گفت: اوباما و برخی از سران کشورهای غربی با بی شرمی و بی حیایی از اقدامات خبیثانه رژیم صهیونیستی همراهی نموده و دفاع می کنند؛ پس مرگ بر شما باد و حتما در روز قدس در سراسر جهان ایران اسلامی این شعار را خواهید شنید و ان شاءالله این مرگ فرا می رسد.

اخوان گفت: اگرچه ملت های بیدار جهان و مسلمانان هر روز اعتراض خود را به این جنایات ابراز داشته اند و متوجه شده اند مقابله با تروریسم و دفاع از حقوق بشر از سوی این مدعیان تبلیغاتی است، با حمایت مقاومت رژیم تروریست صهیونیستی براندازی خواهد شد.

وی گفت: اینجانب از ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی تشکر می کنم که در روز قدس پرشورتر از هر سال با شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا خشم خود را علیه این دیوصفتان به منصه ظهور می رساند.همچنین از مجلس شورای اسلامی تشکر می نمایم که با تحرک گسترده در سطح مجالس جهان و بخصوص جهان اسلام اقدامات خوبی را شروع نموده است از جمله اجلاس مجالس د رتهران در روز جاری و الزام گروهی از همکاران به غزه را می توان نام برد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: بحث آب یک بحث اساسی در ایران به ویژه اصفهان است. در اثر بی تدبیری ، امروز زاینده رود خشک است و اگر مواد قانونی توضیح عادلانه آب و قانون مدنی اجرایی می شد امروز برای احیای حق و حقوق حقابه داران این گونه مصیبت نداشتیم.

وی گفت: اینکه وزارت نیرو با کار خودجوشی که مردم در ساماندهی زاینده رود شروع نموده اند و حریم رودخانه را در برخی نقاط آزاد کرده اند، نیز با برداشت های غیر مجاز برخورد کرده اند همراهی نمی نماید. در این مدت محدود از اشکاوند تا زیار این ساماندهی آغاز شده است اگر وزارت نیرو اقدام می کرد حتما حدود 10 میلیارد تومان برآورد هزینه می نمود ولی متاسفانه قدمی برای حمایت از این عزیزان برنداشت.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: جا دارد از دادستان خوب و انقلابی اصفهان تشکر نمایم که کار کشاورزان بوده است.وزیر محترم نیرو در دادگاه باید پاسخ دهد که آب حقابه داران را به کجا داده است؟

وی گفت: وزیر محترم پس از یک سال حاضر نشده است در روستاها و شهرهای شرق اصفهان حاضر شود که تدبیل صحرا به کویر را از نزدیک شاهد باشد و پاسخ قانع کننده ای به مردم بدهد وزیر جهاد کشاورزی نیز درباره تغییر کشت اقدام نموده و برای بیمه محصولات کشاورزی عمل کند./924/د102/ج




۱۳۹۳/۴/۳۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن