تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802714026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سکوت مدعیان حقوق بشر رژیم صهیونیستی را وحشی تر کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob رییس بسیج زنان کشور: سکوت مدعیان حقوق بشر رژیم صهیونیستی را وحشی تر کرده است تهران - ایرنا - رییس بسیج زنان کشور با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه گفت: سکوت جوامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر، این رژیم غاصب را وحشی تر کرده است.


به گزارش ایرنا از بسیج زنان کشور، «مینو اصلانی» افزود: رژیم اشغالگر قدس در طول 70 سال عمر نکبت بار خود جز جرم و جنایت، فساد، ظلم و نسل کشی کار دیگری نکرده و جنایات اخیر این رژیم سفاک، نشانه التهاب و اضطراب آن در حین فروپاشی است.
وی با اعلام حضور پر شور بانوان اقشار مختلف بسیج و بویژه کودکان مهد قرآن سراسر کشور در روز جهانی قدس، ادامه داد: اتفاقات و جنایات اخیر در فلسطین بویژه باریکه غزه حاکی از فروپاشی خانه عنکبوتی رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی است.
اصلانی با تأکید بر اینکه مقاومت مردمی و روحیه دفاع ساکنان باریکه غزه و مردم فلسطین از آرمان ها و ارزش های معنوی و ملی خود، رژیم نجس و غاصب صهیونیستی را به زانو در آورده، افزود: اسراییل چنان از ضعف دچار خشم شده که تمام سلاح جنگی خود را علیه مردم غیرنظامی به خصوص کودکان به کار گرفته است.
وی گفت: سکوت جوامع بین المللی و بی تفاوتی سردمداران بزدل برخی کشورهاف دلیل جسارت رژیم صهیونیستی در به تصویر کشیدن، خونین ترین صحنه های نقض حقوق انسانی پیش چشم نابینای مدعیان حقوق بشر است.

** اسراییل حقیرانه بدنبال راهی برای صلح است
وی با اشاره به خدعه و نیرنگ رژیم کودک کش صهیونیستی در اعلام آتش بس و حملات سنگین موشکی به مناطق مسکونی افزود: این دشمن زندگی و بشریت، حقیرانه بدنبال راهی برای صلح است، اما با جواب قاطع مقاومت روبرو شده و در سردرگمی شدید و غیر قابل وصفی به سر می برد.
مسوول بسیج جامعه زنان کشور تصریح کرد: اینگونه حملات سخت به زنان، کودکان و افراد غیرنظامی، انتقام شکست سخت رژیم اسراییل در مقابل دل های با ایمان و دستان پر از سنگ مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین در طول دهها سال مبارزه است.

** خون کودکان بی گناه در هم کوبنده پایه های سست رژیم صهیونیستی است
اصلانی، کشتار کودکان را خفت بارترین عکس العمل رژیم غاصب صهیونیستی در برابر هراس از مسلمانان عنوان کرد و افزود: خون پاک کودکان بی گناه که بیش از 50 درصد شهدای این روزها را تشکیل می دهند، پایه های ظلم و ستم این رژیم منحوس را زودتر از حد انتظار آنان سست و نابود می کند.
وی خاطرنشان کرد: وقایع اخیر باریکه غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در این منطقه و همچنین حمایت این رژیم از گروه های تروریستی، رسوایی بزرگی برای حامیان این رژیم و سازمان های مدعی حقوق بشر به وجود آورده است.
رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور یادآور شد: روز قدس پاسخ کوبنده و حمایت قاطع مردم مسلمان و انسان های آزاده از مردم بی دفاع فلسطین و باریکه غزه است که پیام های جهانی برای رژیم صهیونیستی و هم پیاله های او دارد؛ پیام هایی که هشدار می دهد، مساله فلسطین هیچگاه برای جهان اسلام به حاشیه نمی رود و در رأس امور جامعه اسلامی قرار دارد.
اصلانی، یکی دیگر از پیام های روز جهانی قدس را، نمایش یکپارچگی و وحدت دنیای اسلام در برابر دنیایی از کفر و ظلم دانست و افزود: خواسته همه شرکت کنندگان در مراسم روز جهانی قدس، نابودی این غده سرطانی از نقشه جهان است.

** حضوری پرشور و حداکثری
وی از عموم مردم شریف ایران بویژه بانوان دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام انزجار از وجود رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مقاوم فلسطین نشان داده و همراهی شان را با مقاومت ساکنان باریکه غزه اعلام کنند.
در پی تهاجم رژیم صهیونیستی به نواره غزه از روز سه شنبه 17 تیر ماه تاکنون، بیش از 570 فلسطینی شهید و هزاران تن زخمی شده اند.
همچنین آژانس آوارگان فلسطینی سازمان ملل (آنروا) روز گذشته(دوشنبه) اعلام کرد که شمار افرادی که زیر آتش حملات رژیم صهیونیستی در غزه به پناهگاههای این آژانس مراجعه کرده و خواستار پناهندگی هستند، از مرز یکصد هزار نفر فراتر رفته است.
اجتمام ** 1880 ** 1071

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن