تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801187937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه تعاونی‌ها با معافیت مالیاتی با برنامه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
توسعه تعاونی‌ها با معافیت مالیاتی با برنامه
در معافیت مالیاتی علاوه بر حفظ منابع سرمایه‌گذار و تعاونگر باید علاوه بر تعاونی‌های کشاورزی بخش‌های صنعتی هم مدنظر باشد.


محمد حسین فاتحی کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه معافیت شرکت‌های تعاونی گامی مهم در توسعه تعاونی‌ها است گفت: معافیت مالیاتی شرکت‌های تعاونی باید برای تمام انواع شرکت‌های تعاونی از جمله تولید، توزیع مصرف باشد تا تمام بخش‌های تعاون ماده سرمایه‌گذاری سرمایه‌های مردمی شود.  
 
وی ادامه داد: این نوع معافیت از شرکت‌های تعاونی و ؟ کشاورزی شروع شده شاید به دلیل اهمیتی است که بخش تعاونی‌های کشاورزی برای مردم دارد باید با برنامه‌ریزی معافیت را برای تمام بخش‌های تعاون به کاربرد.  
 
این کارشناس با اشاره به اینکه این عمل سبب تشویق ورود سرمایه‌ها به بخش تعاون می‌شود تصریح کرد: هرچند در این معافیت تعاونی‌های کشاورزی در اولویت است اما تعاونی‌های صنعتی هم از اهمیت خاصی در این زمینه برخوردارند و باید برنامه و معافیت برای بخش‌های دیگر همه مورد بررسی قرار گیرد.  
 
وی اضافه کرد: در معافیت مالیاتی باید به گونه‌ای بررسی کرد که فواید سرمایه‌گذار و تعاونگر مدنظر باشد.  

فاتحی تأکید کرد: در این زمینه باید مراقب بود تا برخی به بهانه کار تولید و ایجاد شرکت‌های تعاونی وارد این عرصه نشوند چون جز هدر رفت سرمایه و ایجاد ؟ نتیجه‌ای ندارد.
 
این کارشناس اظهار داشت: برای اجرای این طرح باید تمام جوانب را در نظر داشت تا با عدم تکرار روش آزمون و خطا توسعه تعاونی‌ها را سبب شد.  

انتهای پیام/  
 
 
 
 
 
 
 
 







تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن