تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799593697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه متوازن خمین نیازمند حضور هدفمند و برنامه محور صنعت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob توسعه متوازن خمین نیازمند حضور هدفمند و برنامه محور صنعت است خمین – ایرنا – کارشناسان و دست اندرکاران امور اقتصادی و اجرایی خمین توسعه متوازن و پیشرفت این شهرستان را در گرو حضور هدفمند و برنامه محور صنعت و امور اقتصادی و تولیدی می دانند.


این کارشناسان بر این باروند که موتور محرک درآمدزایی و اشتغال به عنوان دو مولفه جذب و ماندگاری جمعیت، وابسته به سرمایه گذاری است و شهرستان خمین با زیرساختهای مناسب نیازمند برنامه های کارآمد در تکمیل و بهره برداری از پروژه های صنعتی است.
آنان معتقدند: توسعه صنعت و تولید تاثیر مستقیم بر رفاه اجتماعی و سبد درآمد خانوار دارد و آهنگ تحول در حوزه اجتماعی و فرهنگی را تندتر می کند.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: شتاب بخشی به سرمایه گذاری صنعتی با مشارکت بخش خصوصی میسر است که فضا سازی برای حضور این بخش به عنوان یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید هدفگذاری شده است.
ˈمحمدابراهیم رضاییˈ افزود: ایجاد و تقویت کانونهای مولد شغل و کار در خمین نیازمند تکمیل پروژه های صنعتی نیمه تمام است و توسعه و پیشرفت هرمنطقه نیاز به همکاری و سرمایه گذاری مردمی دارد .
ˈمحمد ابراهیم رضایی ˈ افزود: مجتمع صنایع پتروشیمی خمین یکی ازپروژه عظیم نیمه تمام شهرستان است که عملیات اجرایی آن ازهفت ساله گذشته شروع شده و به کندی پیش می رود.
وی اضافه کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 300 هکتار در 30 کیلومتری روستای استهلک خمین کلنگ زنی شد که به دلیل مشکلات متعدد تا اردیبهشت امسال بلاتکلیف مانده بود.
نماینده مردم خمین اظهارکرد: اجرای خط انتقال مواد از پالایشگاه شازند به محل اجرای این پروژه نیاز به دستور مستقیم وزیر نفت دارد که با برگزاری جلسه های مکرر با وزیر امیدواریم این دستور صادر تا در روند اجرای این پروژه شتاب بگیرد.
وی اظهارکرد: مشکلات زیرساختها نظیر آب و برق طرح پتروشیمی این شهرستان رفع شده و دستگاههای وتجهیزات اولیه نیز در حال خریداری است .
نماینده مردم خمین افزود: با راه اندازی این واحد بزرگ ملی، زمینه اشتغال برای 320 نفر به صورت مستقیم و سه هزار نفر به صورت غیر مستقیم فراهم خواهد شد.
مدیر اجرایی کارخانه سایپا خمین نیز آغازعملیات اجرایی این واحد صنعتی بزرگ در شهرستان را سال 86 اعلام کرد و گفت: این طرح تا کنون تنها از 20درصد پیشرفت فیزیکی برخورداراست .
سید ˈمرتضی احمدی ˈبیان کرد: شرکت سایپا تلاش برای راه اندازی این طرح ملی را بکار گرفته و با دریافت تسهیلات در نظر گرفته شده و مصوب طی مدت 14تا 16ماه نخستین فاز این پروژه عظیم بهره برداری می شود.
وی افزود: این کارخانه در مرحله نخست سالانه 120 هزار خودرو شامل خودروهای ارزان قیمت و کم مصرف مانند پراید و وانت تولید خواهد کرد.
مدیر اجرایی کارخانه سایپا خمین تصریح کرد: با بهره برداری از کارخانه سایپا خمین در مرحله نخست برای سه هزار و 200 نفر فرصت شغلی مستقیم و مولد فراهم می شود که این تعداد درمرحله دوم به حدود شش هزار نفر افزایش می یابد .
یکی دیگر از طرحهای نیمه تمام کارخانه سیمان خمین است که عملیات اجرایی آن درسال 90شروع شده است
مدیرعامل این کارخانه گفت: اینواحد تولیدی در زمینی به مساحت شش هکتار با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریال ارزی و ریالی و در دو مرحله احداث می شود.
ˈابراهیم خسروی ˈافزود: محصول نهایی این کارخانه مجموعه ای از ملاتها ،چسبها و ملاتهای ایزولاسیون در 35 نوع و با دانش وتکنولوزی روز است.
وی ظرفیت این واحد تولیدی را 500 تن برآورد کرد و گفت: در صورت تامین آب تخصیصی مورد نیاز مرحله نخست طرح در مدت شش ماه و مرحله دوم در هشت ماه احداث خواهد شد.
خسروی، اظهارکرد: با بهره برداری از این کارخانه ، فرصت اشتغال برای 110نفر به صورت مستقیم ایجاد می شود.
فرماندار خمین علت توسعه نیافتن صنعت در این شهرستان را نبود زیر ساختهای لازم نظیر آب، برق وگاز بیان می کند.
سید ˈمهدی ساداتی ˈادامه داد: شرکت در حال ساخت سایپا و کارخانه سیمان در این شهرستان برای ادامه روند عملیات اجرایی و بهره برداری نیاز به تامین آب دارند.
وی افزود: احداث نیروگاه 500مگاواتی از مصوبات دولت نهم تاکنون در این شهرستان اجرایی نشده است.
وی گفت: پست برق 63کیلوواتی در ناحیه صنعتی سعیدی وخرمدشت وپست برق 400 کیلو واتی در شهرک صنعتی باعث شده پروژه های صنعتی که مصرف بالا دارند به بهره برداری نرسند .
فرماندار خمین اظهار کرد: تصویب خط لوله 24 اینج گاز از دلیجان به خمین از مصوبه های سفر هیات دولت نهم و دهم در دور دوم و سوم است که تاکنون اجرایی نشده است .
استاندار مرکزی نیز در ارتباط با صنعت شهرستان خمین گفت: بایستی زمینه سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم شود.
ˈمحمد حسین مقیمی ˈافزود: همه دستگاه های اجرایی مرتبط این استان صنعتی باید الویت ویژه ای برای شهرهایی که سرمایه گذاری کمتری در آنها شده ، قایل باشند.
وی گفت: عوارض مالیات بر ارزش افزوده وآلایندگی یکی از شهرستانهای استان هشت هزار ریال و شهرستان دیگر290 ریال است .
وی اظهارکرد: اگر می خواهیم عدالت در سطح استان مرکزی رعایت شود باید سرمایه گذاری در سطح استان عادلانه باشد.ک/4
7276/555/559

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن