تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802817814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ازبودجه 256 میلیارد تومانی گوانگژو تابودجه 20 میلیاردی اینچئون


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ازبودجه 256 میلیارد تومانی گوانگژو تابودجه 20 میلیاردی اینچئون تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به توزیع 20 میلیارد تومان بین 47 فدراسیون برای بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: در سال 89 و در زمان بازیهای آسیایی گوانگژو این دستگاه برای امور ورزش 256 میلیارد تومان بودجه داشت.


به گزارش ایرناازپایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش وجوانان، سید نصرالله سجادی افزود:امسال باتوجه به حجم فعالیت ها مانند بازی های آسیایی اینچئون و سایر مسابقات وفعالیت ها فقط 20 میلیارد تومان بین 47 فدراسیون توزیع شد.
وی اظهارکرد: بازی های ساحلی 2014 پوکت تایلند (آبان ماه) را هم پیش رو داریم و تعدادی از رشته ها باید در رقابت های قهرمانی جهان شرکت کنند و در مجموع بودجه سال93 برای فدراسیونهای ورزشی 75 میلیاردتومان است.
سجادی درپاسخ به این سووال که این موارد بهانه ای برای موفق نشدن در آینده یا واقعیت ها است؟ گفت: چرا بهانه ؟ مجموعه مدیریتی امروز ورزش ایران باهمین منابع کم، کارها را مدیریت می کند.اعتبارات عمرانی وزارت ورزش و جوانان امسال 220 میلیارد تومان است و الان که چهارماه از سال گذشته 5/4میلیارددریافت کردیم و آن هم به سبب مشکلاتی که کشوردارد.نمی خواهم بگویم که باید به ما بیشتر بدهند، ولی با این کمبودشدید مالی چه کار می توان کرد؟
وی تصریح کرد: فدراسیونها با همه توان کار می کنند و تاکنون هم نتایج شان بد نبوده ، البته اگر نتیجه گرا هم باشیم.
معاون وزیر ورزش وجوانان ادامه داد:دراین راه نا امید نیستیم و تیم های ورزشی درمسابقات قهرمانی آسیا و جهان در همه رده های سنی حضور پیدا می کنند.
وی درپاسخ به این سووال که دچار روزمرگی هستید؟ گفت:کسانی که می گویند دچار روز مرگی هستیم، حرف کارشناسی نمی زنند، انجام امور جاری هر سازمان را نمی توان روزمرگی نامید.این حرفها رامسوولان قبلی ورزش مانند هاشمی طبا می گوید.
سجادی بیان داشت: من حمیت سازمانی، کوشش و تلاش را می بینم و در ورزش همیشه این حرف وسخن ها هست . یعنی تا یک مدیری عوض می شود یا یک عده ای دیگر می آیند همیشه این چیزها بوده است.
وی ادامه داد:کسانی که می گویند روز مرگی وجود دارد و برنامه نیست، بگویند چه برنامه ای را اجرا کردند. طرح جامع را در قفسه گذاشتند و گفتند که به هیچ عنوان کارایی ندارد.طرح جامعی که آن همه وقت برایش گذاشته شد متاسفانه نگاه برخی منتقدان صفر و صدی است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش وجوانان ادامه داد: به جای نگرش یک طرفه بایدبه مجموعه مدیران کشورکمک کنیم نه اینکه هرروز برایشان حاشیه ایجاد کنیم این رفتار چندان درست نیست. در انجام هر کاری امکان وجود اشکال است.
وی بیان داشت:هاشمی طباء دریک برنامه تلویزیونی وزیر ورزش وجوانان را شاه سلطان حسین می داند.وقتی یک مدیرارشدورزشی درمورد یک متخصص ورزش این نظر را می دهد چه قضاوتی باید کرد ؟به نظرمن اصلا این ادبیات درست نیست. مدیران قبلی ورزش در یک دوره زمانی هر کدام زحمت کشیدند و با یک کلمه یا دوکلمه و با ادبیاتی خاص نمی شود قضاوت کرد. شما با یک کلمه یا دو کلمه بیایید به راحتی مدیریت آنها را زیر سوال ببرید این خوب نیست به نظرمی رسد در نقد نباید اخلاق را فراموش کنیم.
منتصب کردن وزیر ورزش و مدیران ارشد سازمان تربیت بدنی به صفت ها و مثال های تاریخی، آنهم در یک رسانه ی ملی که این همه بیننده دارد چه معنی خواهد داشت ؟
وی تصریح کرد:اگر اختلاف نظر وجود دارد باید در فضایی منطقی حرف بزنیم و به ورزش ایران کمک کنیم. آقای هاشمی طبا هشت سال زحمت کشیده، خوب است با دو کلمه من مدیریت وی رو تعریف کنم؟
وی درخصوص برخی صحبت ها در مورد اختلافش باوزیر ورزش و جوانان ، گفت: من آمده ام اینجا کار کنم . اول که به عنوان وزیر نیامدم و از همان ابتدا به عنوان معاون وزیر آمدم. با این سن و سال و بعد از سالها مدیریت در ورزش می خواهم چکاره شوم؟ واقعا دلم می خواهد برای جوان های کشور کار کنم از کسانی هم که هر چند وقت یک بار این مسایل را مطرح میکنند می خواهم که کمک کنیم فضای ورزش در کشور با سلامت حرکت کند.
سجادی درخصوص سووال دیگری مبنی بر علاقه وی برای حضور در کمیته ملی المپیک، اظهارکرد: خودم نخواستم در کمیته ملی المپیک حضور پیدا کنم و اگر می رفتم نه به دلیل آنکه معاون ورزش قهرمان حرفه ایی هستم به من رای می دادند و به من لطف میکردند بلکه حدود 29 سال در کمیته ملی المپیک بودم و در عرصه بین الملل ورزش کار کردم در آسیا شناخته شده بودم. در جمع بندی خودم به اینجا رسیدم که در وزارت ورزش بمانم و کمک کنم. با آقای دکتر گودرزی صحبت کردم و به این نتیجه رسیدم. می توانستم کاندید شوم ،هرچند بعضی ها می گفتند شما نمی توانید . اما می توانستم به عنوان نماینده ی یکی از نهاد ها کاندید شوم . مشکلی هم نبود.
وی ادامه داد: در برنامه پنجم توسعه، ورزش هیچ اولویتی ندارد و به خوبی دیده نشده و ما باید کارمان را در برنامه ششم توسعه ببینیم و هنرمان این باشد که برنامه ی خوبی برای برنامه ی پنج ساله در برنامه ی ششم توسعه که دو سالش بر عهده ی ماست پیش بینی کنیم. اگر هم مسوولیت را از دوش ما بر می دارند که میگوییم خدا حافظ.
ورزشی (1)**1067**1590



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن