تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819806444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در حوزه آب و برق ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در حوزه آب و برق ضروری است سنندج - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان کردستان، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در بخش آب و برق را ضروری دانست.و تاکید کرد باید مردم را نسبت به کمبود منابع آبی و ضرورت صرفه جویی و مصرف بهینه آب در استان بیشتر آگاه کرد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی روز دوشنبه در دیدار مدیران صنعت آب و برق استان کردستان در سنندج خواستار بهره برداری مطلوب از نزولات جوی در استان شد و افزود: سدها نقش چشمگیری در مهار و تامین آب استان و کشور دارند و ذخیره سازی آب باید با برنامه در استان گسترش یابد.
وی همچنین به اطلاع رسانی در خصوص منابع آبی و فرهنگ سازی در زمینه صرفه جویی و مصرف بهینه در استان کردستان تاکید کرد و این مهم را از وظایف اصلی روابط عمومی های صنعت آب و برق دانست.
وی با بیان اینکه صرفه جویی در هر شرایطی حتی در سال هایی که مشکل آب و برق نداشته و مازاد داریم، لازم است گفت: جاهایی که مصرف زیاد است و مصرف بی رویه صورت می گیرد لازم است قاطعانه برخورد کنید بخصوص در شرایط فعلی که تامین آب و برق در کشور با بحران روبرو است.
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: سرمایه گذاری در استان باید هماهنگ و در خدمت منابع خدادای استان از جمله آب باشد.
حجت الاسلام حسینی شاهرودی، با تاکید بر اینکه میزان مصرف در کشور باید کاهش یابد گفت: این مصرف نباید از متوسط جهانی بیشتر باشد.
وی همچنین بر جداسازی شبکه آب شرب از سایر مصارف تاکید کرد و افزود: منابع تامین آب شرب محدود است و از این رو برای مصارف غیر شرب نباید از این منابع استفاده کرد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان هم در این نشست گفت: وضعیت منابع آبی استان کردستان حکایت از خشکسالی دارد و باید با برنامه شرایط را مدیریت کرد.
مهندس اقبال شانظری افزود: در مقایسه با سال های گذشته به میزان 40 درصد از روان آب ها و آب های سطحی استان کاسته شده و این نشان از خشکسالی است و می طلبد با برنامه باید شرایط را مدیریت کرد.
وی گفت: بخش آب استان با همکاری و هماهنگی روزمره تامین و مصرف آب استان را مدیریت می کند.
وی اولویت تامین آب را در بخش شرب دانست و اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته تا شروع فصل بارندگی سال جاری در صورت رعایت صرفه جویی از جانب مردم، مشکل خاصی پیش نمی آید.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان، از امامان جمعه و رسانه ها با توجه به سطح تأثیرگذاری شان در میان مردم خواست که آب منطقه ای و آبفا را در زمینه صرفه جویی و مدیریت مصرف یاری نمایند.ک/3
7346/533



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن