تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798548288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح یکپارچه سازی اطلاعات زنان سرپرست خانوار با همکاری نهاد ریاست جمهوری


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیرستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اعلام کرد:
اجرای طرح یکپارچه سازی اطلاعات زنان سرپرست خانوار با همکاری نهاد ریاست جمهوری
مدیرستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران از اجرای طرح یکپارچه سازی سامانه اطلاعات زنان سرپرست خانوار با همکاری معاونت امور زنان نهاد ریاست جمهوری خبر داد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  فهیمه فیروزفر با اعلام این خبر گفت: به دنبال جلسات مشترکی که با معاونت امور زنان نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، طرح یکپارچه سازی سامانه اطلاعات زنان سرپرست خانوار در شهر تهران پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در نهایت به اشاعه بهترین مدل توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در تهران  و بعد در کشور منتهی خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه طرح یکپارچه سازی سامانه اطلاعاتی زنان سرپرست خانوار در گام اول به صورت پایلوت در منطقه 20 شهرداری تهران اجرا خواهد شد؛ تمامی سازمان های متولی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و... اطلاعات خود را در یک سیستم یکپارچه قرار خواهند داد تا مشخص شود که در سایه مدیریت جهادی و عزم ملی چگونه می توانبه مشکلات زنان سرپرست خانوار باهمکاری ارگان های مختلف رسیدگی کرد تا بعداز مشحص شدن نتایج این طرح به صورت یک مدل کشوری اجرایی شود.

فیروز فر با بیان اینکه در قالب این طرح به دنبال مشخص کردن ظرفیت تمامی سازمان های دولتی و خصوی در حوزه زنان سرپرست خانوار در شهر تهران هستیم، ادامه داد: خوشبختانه طی بازدیدی که معاون امور بانوان نهاد ریاست جمهوری از ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و سامانه اطلاعاتی این ستاد داشتند، پیشنهاد اجرای سیستم یکپارچه سامانه اطلاعات زنان سرپرست خانوار را مطرح کردند و مقرر شد تا کمیته ای تحت عنوان کمیته اشاعه فرهنگ اشتغال با همکاری سازمان های دولتی و بخش خصوصی تشکیل شود. در واقع تمامی هماهنگی های لازم بین سازمان های دولتی از سوی معاونت امور بانوان ریاست جمهوری انجام می شود که ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران نیز یکی از اعضای این کمیته است.

مدیرستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با بیان اینکه در این کمیته نمایندگانی از تمامی سازمان های متولی مانند نهاد ریاست جمهوری، وزارتخانه های مختلف به ویژه وزارت صنت، معدن و تجارت،سازمان بهزیستی کشور، کمیته امداد امام خمینی(ره)، استانداری و فرمانداری تهران و تعدادی از سازمان های خصوصی مانند صندوق مهر رضا حضور دارند؛ بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در این کمیته مشترک پیگیری می شود فرهنگ سازی کار و فعالیت برای زنان سرپرست خانوار درکشور است، اکنون متاسفانه فرهنگ کار در حوزه زنان سرپرست خانوار وجود ندارد و به دلیل اجرای مدل های غلط این افراد به دریافت کمک های نقدی از سوی سازمان های متولی روی آورده اند در حالی که این روش اشتباه است و باعث وابستگی بیشتر این زنان به سازمان ها و کمک های ناچیز نقدی می شود. به عبارت دیگر این کمیته به دنبال اشاعه فرهنگ اشتغال در تهران و به عنوان یک مدل موفق در کشور است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی دیگر از وظایف کمیته اشاعه فرهنگ کار، شناسایی ظرفیت های کار در وزارتخانه ها و سازمان های دولتی و خصوصی برای زنان سرپرست خانوار است، یادآور شد: در واقع به دنبال استخراج ظرفیت های موجود در سازمان های دولتی و خصوصی برای اشتغال زنان سرپرست خانوار هستیم. خوشبختانه استقبال خوبی در زمینه همکاری سازمان های متولی در حوزه زنان سرپرست خانوار بین سازمان های خصوصی و دولتی وجود دارد.

فیروز فر با تاکید بر اینکه هدف نهایی این کمیته تدوین برنامه ششم توسعه در حوزه زنان است، گفت: با توجه به اینکه دربرنامه پنجم توسعه حوزه وظایف  زیادی را برای سازمان های متولی در حوزه زنان سرپرست خانوار تدوین شده بود اما هیچ کدام از این وظایف اجرایی نشد به این دلیل که برنامه پنجم توسعه پیوست اجتماعی نداشت. اما  برای تدوین برنامه ششم توسعه در حوزه زنان سرپرست خانوار با تشکیل این کمیته در نظر داریم تا با تهیه پیوست اجتماعی هر کدام از سازمان ها در دو بخش دولتی و خصوصی بدانند در این حوزه چه وظایفی را دارند و ردیف بودجه این وظایف نیز از سوی دولت در قانون بودجه سالانه دیده شده باشد.

انتهای‌پیام/








تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن