تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802886028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق سامانه گویای 2000 امکان پذیر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق سامانه گویای 2000 امکان پذیر است ساری - ایرنا- مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: با اجرای طرح همکدسازی در استان مازندران، از این پس پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق سامانه گویای 2000 از سوی مشترکین امکان پذیر خواهد بود.


مهندس ˈبهروز باباجانیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: طرح همکدسازی ماه گذشته در استان مازندران اجرایی شده است که قبل از این مشترکین تلفن ثابت از طریق سامانه 1818 قبوض تلفن را پرداخت می کردند.
وی با اشاره به اینکه بااجرای طرح هم کدسازی استفاده ازتلفن ثابت درمکالمه بسیارارزانتراست؛ گفت: بعد از اجرای طرح هم کدسازی در استان مازندران و اعلام تعرفه های جدید استفاده از تلفن ثابت در مکالمات بسیار به صرفه تروارزانتر برای مشترکین می باشد و با کاهش هزینه روبرو خواهیم بود.
وی افزود: تعرفه یک دقیقه تماس تلفن ثابت در استان مازندران 30 ریال می باشد که یک ساعت مکالمه از تلفن ثابت به ثابت یک هزار و 800 ریال است.
وی با بیان این مطلب که هزینه مکالمه موبایل به موبایل و همچنین موبایل به ثابت 570 ریال می باشد؛ افزود: تعرفه یک دقیقه تماس با تلفن ثابت از هر جای استان مازندران به هر نقطه کشور خارج از استان و همچنین موبایل به ثابت از خارج از استان دقیقه ای 330ریال است.
مدیر عامل شرکت مخابرات مازندران گفت: با فرهنگ سازی استفاده از تلفن ثابت به عنوان شروع ارتباط و مکالمه نه تنها بسیار برای مشترکین به صرفه است بلکه از آسیب های احتمالی استفاده از گوشی تلفن همراه هم در امان خواهیم بود.
وی اظهارداشت: مشترکین برای دستیابی به شماره های جدید هشت رقمی می توانند برقراری ارتباط از تلفن ثابت به یک موبایل شماره جدید را متوجه شوند.
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران بیان کرد: مشترکینی که در خارج استان هستند و خواهان دستیابی به شماره های مورد نظر در مازندران در شهرهای مختلف می باشند ، در شهر بابل، بابلسر، فریدونکنار، بهنمیر می توانند با دریافت شماره 01132333333 از شماره مورد نظر مطلع شوند.
وی گفت: شهرهای ساری، بهشهر و نکاء 01133333333و نیز شهرهای قائمشهر، سوادکوه، جویبار ، کیاکلاء 01142333333 و شهرهای آمل، محمود آباد و نور با 01143333333و شهرهای چالوس، رامسر، تنکابن و عباس آباد01152333333 می توانند برای دریافت شماره های مورد نظر مطلع شوند.
مدیرعامل شرکت مخابرات با اشاره به سامانه جدید XX88 گفت: مشترکین می توانند برای پرکردن اوقات فراغت و کسب اطلاعت بیشتر در خصوص ادعیه و مناجات، آشپزی، تعبیر خواب، کودکان و چیستان ازسامانه جدید استفاده کنند که به عنوان مثال با شماره گیری8884 می توانند در باره ادعیه و مناجات ، 8886 تعبیرخواب، 8883 آشپزی، 8815 تقویم تاریخ، 8824 کودکان و چیستان استفاده کنند.ک/3
7328/608



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 670]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن