تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820640100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجری جدید طرح خطوط لوله کنارگذر تهران تعیین شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مجری جدید طرح خطوط لوله کنارگذر تهران تعیین شد خبرگزاری پانا: احداث خطوط لوله نفت خام و فرآورده کنارگذر تهران به شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت واگذار شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۵ مرداد ساعت 14:38

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از شانا ، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با بیان اینکه در ابتدا قرار بود این طرح از جانب همین شرکت انجام شود، گفت: به همین منظور در سالهای گذشته مراحل مقدماتی طراحی خطوط و سفارش برخی اقلام نظیر مخازن نیز انجام شده است.
عباسعلی جعفری نسب با اشاره به توقفی که در سالهای اخیر در این طرح ایجاد شد، افزود: هم اکنون اجرای این طرح از سوی ستاد شرکت ملی پالایش و پخش به شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت واگذار شده است.
وی افزود: سوابق اقدامهای انجام شده ازجانب شرکت خطوط لوله و مخابرات به مجری جدید ارائه می شود و پس از اجرای کامل، طرح بمنظور بهره برداری مجدد به این شرکت تحویل خواهد شد.
جعفری نسب یادآوری کرد: این طرح هنوز به مرحله اجرا نرسیده و هم اکنون در مرحله مقدمات اولیه چون مسیریابی، انجام مطالعات زیست محیطی و ... قرار دارد.
به گفته وی این خطوط 320 کیلومتر است که شامل سه خط لوله 26 ، 24 و 18 مخصوص فرآورده و خط 20 اینچ مخصوص انتقال نفت خام می شود.
این طرح بمنظور افزایش انتقال و ایمنی و پایداری خطوط سوخت رسانی تهران به مناطق شمالی، شمال غرب و شمال شرق کشور اجرائی خواهد شد.
در صورت آغاز عملیات اجرائی، این طرح ظرف 36 ماه به بهره برداری خواهد رسید.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن