تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815489398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهیزات طرح اصلاح خطوط فراوری وارد شرکت سنگ آهن بافق شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob تجهیزات طرح اصلاح خطوط فراوری وارد شرکت سنگ آهن بافق شد یزد - ایرنا - بزرگترین تجهیزات طرح اصلاح خطوط فراوری (آسیاب گلوله ای) با هدف افزایش عیار آهن و کاهش ناخالصی های آن به سایت شرکت سنگ آهن مرکزی بافق وارد شد.


گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق، مدیر طرح اصلاح خطوط فرآوری چغارت و سه چاهون روز یکشنبه در این باره گفت: در این پروسه عیار متوسط محصول نهایی به 5/67درصد و فسفر آن به کمتر 5% درصد می رسد که با اجرای این طرح ضمن افزایش تولید تا (سه میلیون ودویست و پنجاه هزارتن) که بخش اعظم تامین خوراک طرح کارخانه گندله سازی تامین و گامی در جهت تکمیل چرخه صنعت فولاد کشور برداشته می شود.
ˈایرج آقاجانیˈ خاطرنشان کرد: برای ساخت و راه اندازی این طرح بخش اعظم تجهیزات آن شامل آسیاب گلوله ای – پمپ اسلاری، هیدروسیکلون ساخت خارج کشور (اروپا) و بخش دیگر آن ساخت داخل است.
وی ادامه داد: بزرگترین تجهیزات آن آسیای گلوله با بیش از100تن وزن است که طراحی و ساخت آن انجام و به سایت شرکت سنگ آهن حمل شد و سایر تجهیزات خارجی نیز مراحل آخر ساخت را طی می کند که بزودی نیز آماده حمل خواهد شد.
به گفته این مسوول، بخشی از تجهیزات از جمله جداشده های مغناطیسی و ریجکت هاپر و تانک توزیع کننده مواد نیز ساخته و در قالب طرح زود هنگام اجرا شده است.
معادن سنگ آهن سه چاهون و چغارت به عنوان زیر مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در 12 کیلومتری شهر بافق
با چهار هزار کارگر و متخصص فعالیت می کنند. ک1
7543/616

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن