تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799136121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حملات رژیم صهیونیستی به غزه از سر گرفته شد / ۱۱۴۷ شهید و ۶۰۰۰ مجروح در ۲۰ روز تجاوز


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: حملات رژیم صهیونیستی به غزه از سر گرفته شد / ۱۱۴۷ شهید و ۶۰۰۰ مجروح در ۲۰ روز تجاوز


منابع خبری از شروع مجدد حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر دادند. رسانه های مستقر در فلسطین اعلام کردند بلافاصله بعد از اتمام آتش بس ۱۲ ساعته ارتش رژیم صهیونیستی حملات توپخانه ای خود به شرق رفح را از سرگرفت.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بلافاصله پس از آتش بس 12 ساعته ای که دیروز رژیم صهیونیستی تحت فشار افکار عمومی پذیرفت، حملات هوایی به غزه از سر گرفته شد. این آتش بس از صبح دیروز شنبه در اثر اصرار جان کری به منظور فرو نشاندن خشم افکار عمومی علیه رژیم صهیونیستی آغاز شده بود و دیشب به پایان رسید.   پس از پایان 12 ساعت و در حالی که مردم غزه همچنان تلاش می کردند اجساد عزیزانشان را از زیر آوار بیرون بکشند، رژیم صهیونیستی حملات خود را از سر گرفت و غزه، به ویژه منطقه رفح آماج موشک  ها و گلوله های توپ اشغالگران قرار گرفت.   امروز پیشنهادهایی درباره تمدید 24 ساعته آتش بس به منظور فشار آوردن به حماس و مقاومت اسلامی ارائه شد، اما فوزی برهوم از سران جنبش حماس اعلام کرد؛ اگر آنها صادق هستند و قصدشان انسان دوستانه است، باید از رژیم صهیونیستی بخواهند که حملاتش را متوقف کند و تانک ها و توپهانه اش را از غزه بیرون ببرد.   پس از از سر گرفتن حملات رژیم صهیونیستی هب غزه، حماس نیز چند موشک به سرزمین های اشغالی شلیک کرد. رسانه های رژیم صهیونیستی از پرتاب موشک به منطقه دشت ساحلی در مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند. شبکه خبری المیادین همچنین از به صدا در آمدن آژیر خطر در منطقه اسدود خبر داد و اعلام کرد که 2 گلوله خمپاره در منطقه سدوت هنیغف فرود آمده است.

 با شهادت دو تن از مجروحان فلسطینی در بیمارستان‌های غزه، شمار کل شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه تاکنون به ۱۱۴۷ نفر رسیده است.
شهدای غزه

شهدای غزه
منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند: یک نوجوان 16 ساله فلسطینی به نام یوسف جمیل صبحی بر اثر جراحت های وارده به وی در مجتمع پزشکی شفا در غزه به شهادت رسید. وی دو روز پیش در حمله ارتش رژیم اسرائیل به نوار غزه زخمی شده بود.

یک دختر جوان فلسطینی به نام اکرام الشنباری 23 ساله نیز بامداد امروز یکشنبه بر اثر جراحت های وارد به وی در جریان گلوله باران شرق شهر غزه به شهادت رسید. درهمین حال، یک شهروند فلسطینی به نام نعیم عبدالعزیز ابوظاهر 36 ساله نیز شنبه شب در منطقه مرزی شرق شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه شهید شد.

غزه

غزه

دکتر اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفت: نعیم عبدالعزیز ابوظاهر به ضرب گلوله نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی  در شرق دیر البلح به شهادت رسید. وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز شنبه اعلام کرده بود که پیکرهای 147 شهید را  بعد از برقراری آتش بس  از زیر آوار خارج کرده است. با احتساب این شهدا، شمار کل شهدای حملات ارتش رژیم اسرائیل از آغاز حمله به نوار غزه در 20 روز پیش تاکنون به 1147 نفر و شمار زخمی ها به حدود 6 هزار نفر رسید.

المیادین نیز اعلام کرد: گردانهای القسام شهر تل آیو پایتخت رژیم صهیونیستی را با چند فروند موشک m75 هدف قرار داد.
   
دانلود  
صهیونیست‌ها کشته شدن ۲ نظامی دیگر را تائید کردند
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 2 نفر از نظامیان این رژیم به علت شدت جراحات در نبرد با نیروهای مقاومت کشته شدند. به گزارش اسکای نیوز، رژیم صهیونیستی به کشته شدن یک افسر و یک سرباز براثر شدت جراحات وارد شده اذعان کرد. این در حالی است که روز شنبه نیز ارتش رژیم‌صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای کشته شدن 4 نیروی خود در جریان عملیات زمینی در نوار غزه را تائید کرده بود که با این حساب، شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها براساس اعلام ارتش این رژیم از آغاز عملیات علیه نوار غزه، به 42 تن رسیده است.

این در حالی است که سرویس‌های اطلاعاتی رژیم‌ صهیونیستی به شدت از انتشار اخبار منفی جلوگیری کرده و با صدور دستور منع انتشار، رسانه‌های خود را از اعلام آمار تلفات تا زمان صدور مجوز، منع می‌کنند.

نیروهای مقاومت پیشتر اعلام کرده بودند که از ابتدای عملیات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، تاکنون دستکم 80 نظامی صهیونیست کشته شده‌اند، اما تل‌آویو اخبار مربوط به آن‌ها را منتشر نمی‌کند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گزارش داده است که در حال حاضر بیش از 150 نظامی صهیونیستی  در بیمارستان به سر می‌برد. فرمانده و دو تن از معاونان تیپ گولانی از جمله زخمی‌های عملیات اخیر در غزه بوده‌اند.
 

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن