تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه زنجان: سکوت مجامع بین المللی برای حمایت از فلسطین شکسته شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob امام جمعه زنجان: سکوت مجامع بین المللی برای حمایت از فلسطین شکسته شود زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: سکوت مجامع بین المللی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم غاصب اسرائیل باید شکسته شود.


آیت الله علی خاتمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و با اشاره به اینکه جنایات و وحشی گری های رژیم غاصب اسرائیل به جهانیان ثابت شده است، افزود: امروز تمام ملت های آزاده باید برای مقابله با زیاده خواهی ها و نابودی رژیم صهیونیستی به پا خیزند.
وی به سکوت مجامع جهانی و کشورهای عرب اشاره کرد و یادآور شد: امروز برای اعراب حامی اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار هیچ نشانی از غیرت اسلامی و عربی باقی نمانده است.
آیت الله خاتمی به جنایت ها و خونریزی های وحشیانه هفته های گذشته رژیم غاصب اسرائیل در نوار غزه اشاره کرد و خواستار حمایت تمامی ملت ها و آزادی خواهان جهان از ملت مظلوم فلسطین شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان جلوگیری از انتقال دارو و غذا به نوار غزه را بزرگترین نمونه حقوق بشر مد نظر استکبار جهانی عنوان و به سکوت سازمان های مدعی دفاع از حقوق بشر در مقابل این جنایت ها اشاره کرد.
وی خاطر نشان کرد: اسرائیل باید از شکستی که در جنگ های 33 روزه مقابل حزب الله و 22 روزه در برابر حماس داشته درس عبرت بگیرد.
آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه باید جلوی جنایت های رژیم سفاک صهونیستی را در غزه گرفت به ایستادگی ملت فلسطین در مقابل تمامی تهاجمات اسرائیل غاصب اشاره کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خواستار حضور پر شکوه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس شد و حضور در این راهپیمایی را بزرگترین حمایت ایرانیان از مردم مظلوم فلسطین برشمرد.
7319/596/ 1495

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن