تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ایلام: جنایت های اسرائیل نتیجه سکوت مجامع بین المللی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob امام جمعه ایلام: جنایت های اسرائیل نتیجه سکوت مجامع بین المللی است ایلام- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: جنایت های وحشیانه رژیم فاسد صهیونیستی نتیجه حمایت آمریکا و انگلیس و سکوت ننگین مجامع بین المللی و خیانت حکام مرتجع عرب است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «محمدنقی لطفی» در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: صهیونیست های غاصب و کودک کش با ریختن هزاران تن بمب بر سر مردم مظلوم و بی دفاع غزه ماهیت جنگ طلبانه خود را بار دیگر آشکار کردند.
وی افزود: مردم جهان نظاره گر جنایت های هولناک رژیم نامشروع و نژادپرست صهیونیستی هستند گرچه از هم اکنون نیز نشانه های شکست و ناکامی این رژیم در برابر ملت مظلوم و مقاوم فلسطین پدیدار گشته است.
خطیب جمعه ایلام یادآور شد: مردم مبارز و قهرمان غزه با مقاومت و پایداری ستودنی خود برای مسلمانان و ملت های آزادیخواه عزت آفریده اند و ننگ و نفرین و تنفر جهانی را برای حامیان اصلی رژیم آدم کش اسرائیل و حکام خائن و بی تفاوت عربی باعث شده اند.
حجت الاسلام لطفی ادامه داد: اسرائیلی ها در طول 60سال اشغالگری، هولناک ترین جنایت ها را در پرونده سیاه و ننگین خود ثبت کرده و بی آبرویی این رژیم و تنفر جهانی از او آنچنان آشکاره شده که حامیان اصلی او بوِیژه آمریکا نیز نسبت به انتشار تصاویر کشتار کودکان فلسطینی با انتقادهای شدید و گسترده بین المللی روبه رو شده اند.
وی تاکید کرد: انتشار تصاویر جنایت های وحشیانه رژیم نامشروع اسرائیل بارزترین نشانه شکست اخلاقی برای صهیونیست های غاصب و حامیان استعمارگر او در جهان است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان کرد: مقاومت وصف ناپذیر و مثال زدنی مردم فلسطین و ضربات کوبنده مبارزان حماس دلیلی آشکار بر انتفاضه سوم است که نتیجه آن شکست مفتضحانه اسرائیل و حامی اصلی آن ها یعنی سران آمریکا است.
حجت الاسلام لطفی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با هیات دولت اشاره کرد و گفت: مهم ترین فراز فرمایشات رهبری مسائل فرهنگی بود که ایشان هرگونه تغییر مسیر فرهنگ از چارچوب اسلامی را برهم زننده انتظام فکری و هویت واقعی جامعه تعبیر کردند.
وی اضافه کرد: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب و ملت ارزش گرای ایران تضعیف فرهنگ دینی و اسلامی است که انقلاب و نظام اسلامی ره آورد آن فرهنگ است و دشمنان هم در چند سال اخیر تمامی برنامه های خود را برای ضربه زدن به هویت دینی و اسلامی متمرکز کرده اند.
امام جمعه ایلام اظهار کرد: در داخل کشور نیز برخی از روشنفکران غرب گرا با نفوذ به مراکز فرهنگی از قبیل نشریات و مطبوعات و سایر مراکز وابسته به نظام نسخه پیچیده شده دشمنان را اعمال می کنند که خوشبختانه رییس جمهور محترم هم در نشست هیات دولت دستور دادند باید دست اندرکاران حوزه فرهنگ هشدارهای رهبری را جدی گرفته و در راستای رفع نگرانی های رهبری اقدام کنند.
لطفی مخاطب اصلی سخنان رهبری را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و تاکید کرد: نباید اجازه فعالیت به نشریات هتاک به ارزش های دینی و هویت ملی داده شود.
وی جلوگیری از برپایی جشن های کذائی و ترویج موسیقی های مبتذل از سوی خوانندگان واپس گرا و مزدور را از وظایف اصلی و سازمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد.
نماینده ولی فقیه در استان تاسیس شورای نگهبان در 25 تیر را از ایام الله دانست و تاکید کرد: مهم ترین وظایف این نهاد مقدس پاسداری و نگهبانی از جمهوریت و اسلامیت نظام ، تطابق قوانین تصویب شده در مجلس با شرع مقدس و قانون اساسی، بررسی صلاحیت افراد برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ، مجلس و خبرگان رهبری و همچنین جلوگیری از ورود عناصر فاقد صلاحیت های لازم و مخالف نظام به بدنه مدیریت کلان کشور است. ک/2
540/330
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





27/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن