تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820598576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت تمامی دستگاه ها برای مبارزه با اعتیاد ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob فعالیت تمامی دستگاه ها برای مبارزه با اعتیاد ضروری است رشت - ایرنا - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به فعالیت چشمگیر نهادهای مردمی در مبارزه با این پدیده شوم طی سال های اخیر گفت: تلاش همه نهادها برای مبارزه با مواد مخدر ضروری است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ علی اکبر پر اوزانˈ عصر یکشنبه در نشست کمیته های تخصصی دفتر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان این که در چند سال اخیر ظرفیت موثر خیران در حوزه پیشگیری از اعتیاد مورد غفلت واقع شده بود، افزود: اگر بسترهای مناسب برای حضور فعالانه خیران و استفاده از ظرفیت های اجتماعی آنان فراهم شود، می توان شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه بود.
وی فراهم سازی بستر لازم برای مشارکت خیران را نیازمند برنامه ریزی و مدیریت یکپارچه دانست و گفت: به دلیل اهمیت موضوع پدیده خانمان سوز مواد مخدر و شرایط ویژه کشور که در مسیر ترانزیت این مواد قرار دارد، می بایست از تمام ظرفیت های موجود از جمله خیرین برای مقابله و پیشگیری فعالیت بهره برد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان با بیان این که حمایت خیران در حوزه سلامت برای ریشه کن کردن اعتیاد از جایگاه قابل توجهی برخوردار است، تصریح کرد: بستر سازی لازم در راستای ترویج فرهنگ ترک اعتیاد، مستلزم وجود امکانات و زیرساخت های مناسب است.
پر اوزان با بیان این که پدیده اعتیاد موجب بروز بسیاری از انحرافات و ناهنجاری ها در جامعه می شود ، خاطرنشان کرد: اعتیاد یک معضل اساسی در جامعه است که هم فرد معتاد و هم اعضای خانواده او را با مشکلات زیادی مواجه می کند.
وی با اشاره به لزوم آگاه سازی اقشار مختلف جامعه و به خصوص جوانان با آثار مخرب ناشی از اعتیاد به مواد مخدر گفت: براساس آمار و اطلاعات موجود درصد قابل توجهی از معتادان برای نخستین بار از سوی دوستان ناباب با مواد مخدر آشنا شده اند که باید فرهنگ سازی مناسبی برای پیشگیری در این حوزه انجام شود.
وی اشتغال را مشکل اصلی معتادان بهبود یافته عنوان و تصریح کرد: با استفاده از توانایی و ظرفیت افراد بهبود یافته، می توان به اشتغالزایی آنها کمک کرد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان با تاکید بر رفع نیازهای افراد بهبود یافته اظهار کرد: کسانی که مهارت کسب می کنند از سوی بهزیستی برای استفاده از تسهیلات فنی و حرفه ای معرفی می شوند.ک/2
7296/695

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن