تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819667923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراگیر شدن فعالیت های قرآنی در سطوح مختلف جامعه ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون فرماندار گنبدکاووس: فراگیر شدن فعالیت های قرآنی در سطوح مختلف جامعه ضروری است گنبدکاووس - ایرنا - معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس، توجه و عمل به دستورات سعادت بخش قرآن را از نیازهای امروز جامعه اسلامی دانست و بر لزوم فراگیر شدن فعالیت های قرآنی درسطوح مختلف جامعه تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعلی علیاریˈ روز یکشنبه درجلسه هماهنگی برگزاری محفل انس با قرآن کریم درقالب ˈهفتمین کاروان نورˈ دراین شهرستان، گفت: امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان به فعالیت های قرآنی نیاز دارد و لازم است برای حاکمیت این فعالیت ها، تلاش و برنامه ریزی خوبی صورت گیرد.
وی با تاکید برضرورت استفاده از همه ظرفیت های فرهنگی، حوزه های علمیه، موسسات قرآنی، روحانیون و افراد تاثیرگذار این شهرستان درترویج فعالیت های قرآنی و تفسیر آن، افزود: نتیجه این اقدامات باید به نهادینه شدن فرهنگ قرآن درتمام شئونات زندگی افراد تبدیل شود.
علیاری همچنین برلزوم تعامل و همکاری بیشتر ادارات و نهادها و نیز تشکل های مذهبی و حوزه های علمیه شیعه و اهل سنت در برگزاری باشکوه هفمین کاروان نور در این شهرستان تاکید کرد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس نیز دراین جلسه گفت: هفتمین کاوران نور درقالب برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور تعدادی از قاریان برتر کشور از 21 تا 28 ماه مبارک رمضان در 8 شهرستان استان گلستان برگزار می شود.
ˈمحمدرضا داورزنیˈ افزود: گنبدکاووس روز 26 ماه مبارک رمضان میزبان این کاروان در محل آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) خواهد بود.
وی گفت: دراین آیین معنوی علاوه بر قرائت قاریان برتر کشوری از قاریان برتر شهرستان و نیز فعالان کتابت قرآن مجید با اهدای هدایایی تجلیل خواهد شد ضمن اینکه دراین آیین به 30 نفر از افرادی که در مسابقه فرهنگی این مراسم شرکت کرده باشند به قید قرعه جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.
داورزنی، حضور اقوام با لباس های محلی، کتابت قرآن توسط تعدادی از خوشنویسان ممتاز گنبدی و مدیحه سرایی را از دیگر برنامه های این آیین معنوی برشمرد و اضافه کرد: هماهنگی لازم با اتوبوسرانی شهرداری گنبدکاووس جهت ایاب و ذهاب شهروندان به این مراسم انجام شده است ضمن اینکه تعداد 20 هزار برگه تبلیغاتی از هفته آینده بین شهروندان توزیع خواهد شد.
آیین معنوی محفل انس باقرآن کریم در 6 سال گذشته بویژه درماه مبارک رمضان با همکاری برخی ادارات کل گلستان از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه درشهرستان های مختلف این استان برگزار می شود.
ˈداود قاسمی ˈ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر هم در خصوص برگزاری محفل انس با قرآن در این شهرستان گفت: محفل انس با قران کریم در چهارم مرداد در مصلی نمازجمعه آزادشهر برگزار می شود .
وی افزود: قرار شد در این محفل قرآنی دو کمک هزینه سفر عمره مفرده ، دو کمک هزینه سفر به کربلا معلی و تعدادی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شود.
شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/7479/622/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن