تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804828692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شخصیت ها و نهادهای حوزوی ارتحال آیت الله محمدی گیلانی را تسلیت گفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شخصیت ها و نهادهای حوزوی ارتحال آیت الله محمدی گیلانی را تسلیت گفتند قم- ایرنا - شخصیت های حوزوی، مراجع تقلید و نهادهای حوزوی هر کدام با صدور پیام های جداگانه ای ارتحال آیت الله محمدی گیلانی را تسلیت گفتند.


به گزارش ایرنا ، در پیام تسلیت آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: ارتحال عالم ربانی فقیه اهل بیت عصمت و طهارت مرحوم آیت الله محمدی گیلانی را به مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، مردم بزرگوار گیلان، دوستان بویژه بیت شریف و معزز ایشان تسلیت عرض کرده، علو درجات آن مجاهد رحیل و صبر جمیل بازماندگان از ذات اقدس پروردگار منان مسالت می شود.
آیت الله ˈسید محمود هاشمی شاهرودیˈ عضو خبرگان رهبری نیز با صدور پیامی رحلت آیت الله محمدی گیلانی را تسلیت گفت، در این پیام آمده است: خبر تاسف بار ارتحال عالم ربانی و مجاهد، مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ محمد محمدی گیلانی، واصل و موجب تعلم فراوان گردید، ایشان از چهره های خدوم و اثرگذار در حیات طیبه انقلاب و از معتمدین امام راحل و رهبری و منشا برکات علمی و عملی فراوانی بوده است.
پیام حاکیست : سابقه درخشان مبارزه مستمر و جهاد او پیش و پس از انقلاب اسلامی و زحمات خالصانه او در نظام قضایی کشور و خدمات شایسته آن مرحوم در شورای نگهبان و سایر مسئولیتهای خطیر هرگز از خاطر ملت و تاریخ پاک نخواهد شد.
در پیام آیت الله هاشمی شاهرودی آمده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به ساحت بقیة الله (عج) و رهبر معظم انقلاب و بیت شریف ایشان و همه ارادتمندان و شاگردان و مردم بزرگوار استان گیلان برای آن عزیز، علو درجات و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت میدارد.
حجت الاسلام والمسلمین اعرافی رییس جامعة المصطفی العالمیه نیز در پیامی، ارتحال یار امام و مقام معظم رهبری، مرحوم آیت الله محمدی گیلانی را تسلیت گفت، در این پیام آمده است: ارتحال فقیه عالی قدر، شاگرد و یار ثابت قدم بنیانگذار عظیم الشان انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله محمد محمدی گیلانی موجب تاسف و تاثر شد.
پیام حاکیست: اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به رهبر معظم انقلاب، خاندان و بیت گرامی ایشان، به ملت عزیز و دوستداران مقام علم و فقاهت، حوزه علمیه، جامعه روحانیت، برای روح بلند آن روحانی گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان صبر، از درگاه خداوند متعال مسالت می کنم.
همچنین مجمع عالی حکمت اسلامی با صدور پیامی جداگانه، ارتحال عالم ربانی و حکیم الهی مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ محمد محمدی گیلانی، را به قاطبه علما، مراجع عظام، دوستداران و ارادتمندان تسلیت عرض کرده است.
در این پیام آمده است : این شخصیت فرزانه در کنار تبحر در فقه و اصول، در حکمت و فلسفه نیز ار جمله صاحب نظرانی بود که توفیق کسب فیض و بهره مندی از محفل حکمی و فلسفی امام خمینی (ره) و علامه طباطبایی را یافته بود.
در بخش دیگر این پیام آمده است: ایشان در طول عمر پر برکت خویش با علم و عمل، روحیه شاگرد پروری ، حلم و بردباری، معنویت و تقوا، ایثار و فداکاری، خدمت خالصانه در راه استقرار عدل علوی در نظام جمهوری اسلامی کوثر اسلام ناب را در چهره جامع و فراگیر آن به تشنگان معرفت قدسی و علوم الهی ارزانی می داشت.
آیت الله محمد محمدی گیلانی که از 30 اردیبهشت ماه سال جاری به دلیل مشکل ریوی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود، شب گذشته دارفانی را وداع گفت.
وی از مبارزان انقلاب اسلامی و از یاران نزدیک امام خمینی(ره) بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ریاست دادگاه انقلاب، دیوان عالی کشور، نماینده مردم تهران چند دوره مجلس خبرگان رهبری، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیری و عضویت در فقهای شورای نگهبان را بر عهده داشته است.
پیکر مطهر آن مرحوم روز پنج شنبه پس از تشییع در تهران به قم منتقل شده و مراسم خاکسپاری این عالم برجسته ساعت 18 امروز از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.
همچنین مراسم بزرگداشت آیت الله محمدی گیلانی امشب از ساعت 21 و 45 دقیقه در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.ک/1
/8138/ 550/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن