تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819598718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اراده و خودباوری مهم ترین رمز موفقیت مخترع سنندجی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اراده و خودباوری مهم ترین رمز موفقیت مخترع سنندجی است سنندج -ایرنا- مخترع سنندجی اراده و خودباوری را مهمترین رمز موفقیت خود دانست و گفت: جوانان اگر خود را باور کنند می توانند موفقیت های زیادی کسب کنند.


به گزارش ایرنا، این مخترع جوان هم اکنون 28 سال دارد و کارشناس ارشد رفتار حرکتی است، تحقیقات وی در حیطه تعادل و وسایل جدید بوده و نتایج این تحقیقات نیز زمینه را برای اختراعات وی فراهم کرده است.
مهران فقیه سلیمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، توکل به خدا و راهنمایی های پدر و مادر و پشتکار را رمز موفقیت در اختراعاتش دانست و افزود: خداوند در وجود انسان ها توانایی های بالقوه ای قرار داده است که با بهره گیری از این توانایی ها و خلاقیت ها می تواند دست به ابتکار بزند.
دستگاه بالشتک چند کاره ورزشی، دستگاه سنجش تست تعادل الکترونیکی، دستگاه تبدیل انقباض ایزوتونیک به ایزوکنتیک، دستگاه جت اسکی، دستگاه چرخش جهت عضلات چهار سر و همسترینگ، صندلی چند کاره ورزشی، دستگاه سنجش زمان واکنش، هماهنگی بدن و هدفگیری و کفی اسکات و ساق پا از اختراعات این مخترع جوان است.
وی در مورد اختراع دستگاه جت اسکی گفت: این دستگاه کاربردهای تفریحی، ورزشی و آموزشی دارد در شنا و کارهای تحقیقاتی در رو یا زیر دریا کاربرد دارد، این دستگاه بدون نیاز به شناکردن می تواند هشت ساعت فرد را روی آب یا زیر آب با سرعت های مختلف به پیش ببرد.
وی با اشاره به اختراع دستگاهی بنام بالشتک چند کاره ورزشی گفت: افراد با استفاده از این بالشتک می توانند از 30 حرکت اصلی بدن جهت تقویت عضلات مختلف بدن را انجام دهند. این دستگاه خود یک مجموعه بدنسازی کامل است که نیازی به سالن بدنسازی ندارد.
وی در زمینه اختراع دستگاه سنجش زمان واکنش، هماهنگی بدن و هدفگیری هم گفت: این دستگاه قادر به انجام چندین تست مختلف است و جنبه تحقیقاتی و پژوهشی دارد.
دستگاه سنجش تعادل الکترونیک از دیگر اختراعات وی است، این دستگاه بدون حضور آزمونگر می تواند کل خطاها در انجام تست های تعادل را ثبت کند و همچنین زمان و اندازه تعادل را نشان دهد، دستگاه حاضر جنبه تحقیقاتی و پژوهشی دارد.
وی اظهار کرد: دستگاه تبدیل انقباض ایزوتونیک به ایزوکنتیک دستگاه کوچکی است که متناسب با زوایای درگیری عضلات کار می کند و می تواند بدون خرید دستگاه های میلیاردی این عمل را در عضلات انجام دهد.
وی هزینه کم و بازتوانی و همچنین تقویت عضلات مختلف در زوایای کاری را از مزایای این دستگاه برشمرد.
مهران فقیه سلیمانی در سال 88 با همکاری پیمان فقیه سلیمانی، ورزش ˈشوت بالˈ که تلفیقی از هندبال، بسکتبال و سپک تاکرا است را ابداع کرد.
به گفته فقه سلیمانی، این طرح که یک طرح نمونه کشوری است از سوی وزارت ورزش و جوانان شناخته شده است هر چند که از طرف این نهاد مورد حمایت قرار نگرفته است.
وی گفت: طرح حاضر از طرف کشورهای مختلف مورد حمایت و پذیرش قرار گرفته است اما به دلیل ایرانی بودن طرح، از ارائه آن به این کشورها چشم پوشی شده اما با این اوصاف وزارت ورزش و جوانان از این طرح بعنوان ورزشی ایرانی حمایت نکرده است.
وی خواستار حمایت اداره کل ورزش و جوانان کشور از این طرح شد.ک/3
7352

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن