تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820107213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار: ظرفیت های تولید در کرج بسیار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار: ظرفیت های تولید در کرج بسیار است کرج - ایرنا– فرماندار کرج با بیان اینکه ظرفیتهای تولیدی در این شهرستان بسیاراست از صنعتگران و تولید کنندگان کرج خواست با برنامه کلان اقتصادی همصدا شوند.


به گزارش ایرنا،ˈ محمد تقی ایرانیˈ روز دوشنبه در بازدید از صنایع تولیدی زیبادشت محمد شهر افزود: وجود این ظرفیتهای تولیدی نیز فرصتی برای کاهش معضل بیکاری بشمارمی رود که لازم است ازسوی صاحبان صنایع بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد .
وی با بیان اینکه جمعیت شهرستان کرج جوان است و باید فرصتهای شغلی را در آن افزایش داد، ادامه داد: توجه به نیازهای جوانان و تامین خواسته های آنان از برنامه های مهم دولت ˈتدبیر و امید ˈ است .
فرماندار کرج خاطرنشان کرد: دولت فشارهای اقتصادی بسیاری را متحمل شده که تنها راه خروج از این فشارهای اقتصادی با توجه به تحریم های دشمنان تقویت تولید داخلی است .
ایرانی گفت: تولید داخلی نیز با همت نسل جوان و استفاده از نیروی انسانی کارآمد می تواند زمینه بهبودی را در چرخه اقتصادی کشور فراهم کند .
وی تاکید کرد: دولتˈ تدبیر و امیدˈ در کنار برنامه های مهم اقتصادی خود توجه جدی به حمایت ازتولید کنندگان و صنعتگران دارد و فرمانداری کرج نیز این موضوع مهم را با اجرای طرحهای نظارتی و بازدیدی در اولویت کاری خود قرار داده است .
دراین بازدید شماری از تولیدکنندگان و صنعتگران به بیان مشکلات خود پرداخته و از فرماندار کرج خواستند تا در جهت رفع آنها صاحبان صنایع را یاری دهد .
منطقه محمد شهر کرج یکی ازقطبهای مهم اقتصادی بشمارمی رود که درآن بیش از یکهزار واحد صنعتی و تولیدی فعالیت دارند .ک/2
2818/ 691

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن