تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819816968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دنیای اقتصاد در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دنیای اقتصاد در یک نگاه تهران - ایرنا - «خط قرمز خروج از رکود»، «توافق نهایی بر سر قیمت خودرو» و «خیز 1.8درصدی بورس تهران» عنوان های مهم روزنامه دنیای اقتصاد در روز یکشنبه است.


این روزنامه تیتر یک را به خبر خط قرمز خروج از رکود اختصاص داد و نوشت: رییس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه این بانک در مدیریت نقدینگی به مقوله خروج از رکود و تامین مالی اقتصاد بی توجه نبوده است به ترسیم خط قرمز خروج از وضعیت انقباضی تولید پرداخت. ولی الله سیف خروج از رکود را یکی از دغدغه های این نهاد بیان و اظهار کرد: در این دوره بانک مرکزی با هدف آنکه مدیریت نقدینگی و تامین مالی بنگاه ها به شکل مطلوب تری از گذشته صورت گیرد سعی کرده است سیاست های ضدتورمی خود را با حداقل هزینه برای بخش واقعی و از طریق سالم سازی رشد نقدینگی دنبال کند.
این روزنامه در تیتر دیگر به عنوان توافق نهایی بر سر قیمت خودرو پرداخت و نوشت: پس از حدود یک سال و نیم انتظار مردم و خودروسازان، بالاخره پرونده قیمت خودرو با افزایشی میانگین 5.5 درصدی، بسته شد تا ختم این «پرونده» با گرانی همراه باشد و امید مشتریان برای ارزانی و حتی تثبیت قیمت، به یاس تبدیل شود و ابهامات قیمتگذاری نیز همچنان باقی بماند.
روزنامه دنیای اقتصاد عنوان خیز 1.8 درصدی بورس را انعکاس داد و نوشت:روز گذشته بورس تهران با رشد 1.8درصدی شاخص کل (1285واحد) روبه رو شد و به این ترتیب دومین رشد بالای هزار واحدی بازار سهام در سال 93 رقم خورد. بر اساس نماگرهای بازار در روز گذشته که در آن شاهد سبزپوشی اکثر صنایع بورسی بودیم، علاوه بر روند امیدوارکننده گروه های مهمی همچون پتروشیمی و خودرو پیش بینی ها از روند بورس همچنان مثبت است و انتظار می رود با اخبار خوب سیاسی، شاهد پایان دوران رکود بازار سهام کشور باشیم.
این روزنامه عنوان پینگ پنگ در بازار دلار را تیتر کرد و نوشت:نرخ آزاد دلار در روزهای گذشته، در یک محدوده مشخص
«رفت وبرگشت» داشته است. در این روزها شاخص بازار ارز در یک کریدور قیمتی قرار گرفته و در حدفاصل کف و سقف قیمتی مشخص در نوسان بوده است. کارشناسان معتقدند مهم ترین عامل تاثیر گذار در نوسانات اخیر بازار ارز، اخبار مثبت و منفی مذاکرات هسته ای بوده است که موجب شده با دریافت هر نشانه مثبت یا منفی، دلار به صورت پینگ پنگی در این کریدور حرکت کند.
**1893**9131

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن