تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803271670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبي: کارها در فدراسيون فوتبال جزيره‌اي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نبي: کارها در فدراسيون فوتبال جزيره‌اي نيست
دبيرکل فدراسيون فوتبال درباره بحث پيشنهاد 15 ميلياردي کي‌روش براي ادامه همکاري با فدراسيون فوتبال گفت: اين بحث گمانه‌زني بوده و رقم واقعي پيشنهاد کي‌روش از اين خيلي مبلغ کمتر است.

به نقل از تسنيم، مهدي محمد نبي گفت: به کارلوس کي‌روش امتياز کامل و نمره 20 مي‌دهم چرا که او در بخش‌هاي ارزيابي مربوط به تيم ملي تمام تلاش خود را انجام داد. در تمامي ادوار جام‌هاي جهاني از آرژانتين و فرانسه تا آلمان و برزيل که ايران در آن حضور داشته همواره بهترين بازيکنان در ترکيب تيم ملي بودند اما در اين دوره بازيکنان جواني در تيم حضور داشتند.

وي افزود: کسب تجربه مهم است اما انتقال اين تجربه اهميت بيشتري دارد از جمله دلايلي که امتياز کامل را به کي‌روش مي‌دهم اين است که او در بخشي از مقدمات کار از جمله اردو و امکانات با ما جلو آمد و همه ديدند نيمکت تيم ايران يک نيمکت جوان بود و بازيکنان ما توانستند در اين جام‌جهاني کسب تجربه کنند.

دبيرکل فدراسيون فوتبال درباره اينکه ميانگين سني تيم ايران بالا بوده تصريح کرد: ميانگين سني تيم ما مانند روسيه يا آرژانتين بود اما در ترکيب تيم تنها بازيکناني چون شجاعي، نکونام و تيموريان بودند که تجربه حضور در جام‌جهاني 2006 را داشتند و اين تجربه بايد به ساير نفرات منتقل مي‌‌شد. در هر صورت صددرصد سرمربي تيم ملي است که مي‌تواند تعيين کند چارچوب تيم ملي چه بوده است.

نبي گفت: در جلسات کي‌روش با کفاشيان استنباط ما اين بود که هدف حضور موفق در جام‌جهاني است که اين اتفاق هم افتاد و اميدوارم در دوره‌هاي بعد بتوانيم به مرحله بعدي هم صعود کنيم. همانطور که الجزاير، کاستاريکا و شيلي صعود مي‌کنند ما هم مي‌توانيم اين هدف را در دوره‌هاي آينده داشته باشيم.

وي درباره برنامه‌ريزي تيم ملي تأکيد کرد: در 3 سالي که کي‌روش حضور داشت تيم ملي 357 روز اردو داشت. البته اگر برنامه‌هاي کي‌روش کامل اجرا مي‌شد بهتر بود اما تا زمان اردوي سائوپائولو تيم ايران در مجموع 26 کمپ آماده‌سازي را پشت سر گذاشته بود، آيا در دوره‌هاي گذشته هم آماده‌سازي تيم ملي همينگونه بود؟

دبيرکل فدراسيون فوتبال ادامه داد: در اين مدت تيم ملي 53 بازي رسمي و دوستانه برگزار کرد که 27 برد، 8 باخت و 16 مساوي کسب کرد؛ اين آمار نشان مي‌دهد که تيم ملي در حد معقولي کمپ و بازي تدارکاتي داشته؛ ضمن آنکه نمي‌توانستيم ليگ ايران را تعطيل کنيم. بازيکنان ما از دل ليگ آمدند و با توجه به نتايج حداکثر تلاش خود را انجام دادند.

نبي يادآور شد: به «تيم پشتِ تيم» اعتقاد داريم و بعد از صعود تيم ملي به جام‌جهاني هم ستادي به رياست سجادي معاون وزير ورزش که خودش سابقه فوتبالي دارد تشکيل شد. در نخستين جلسه ما گودرزي وزير ورزش و کيومرث هاشمي رئيس کميته المپيک هم حضور داشتند. در اين جلسه کفاشيان به عنوان مدير تيم ملي انتخاب شد و کميته‌هاي مختلفي هم براي هماهنگي در زيرمجموعه‌هاي آن حضور داشتند.

وي ادامه داد: در مجموع اين 3 سال سيستماتيک جلو رفتيم و من مي‌خواهم در پاسخ به برخي انتقادها بگويم هر کس در هر مقامي است آن شأن و منزلت را از خدا گرفته و از بنده خدا کسب نکرده است.

سرپرست تيم ملي فوتبال با انتقاد به صحبت‌هاي مطرح شده در يکي از برنامه‌هاي تلويزيوني تأکيد کرد: در بحث تيم ملي کي‌روش اعلام کرد چون مي‌خواهم رابطي با فدراسيون در ميان نباشد و جهت تعامل بهتر موقتاً مسئوليت سرپرستي تيم را پذيرفتم و اين سمت را تا پايان جام‌جهاني بر عهده داشتم. معتقدم شأن دبيرکلي فدراسيون با اين کار پايين نيامده بلکه اين تصميم دلسوزانه و ملي بوده است.

نبي که در برنامه ورزش و مردم حضور يافته بود، اظهار داشت: اميدوارم برخي افراد همانطور که خودشان مطرح مي‌کنند در کلامشان مسائل اخلاقي و انساني را رعايت کنند و به خصوص در ماه رمضان که رعايت اخلاق از واجبات است. برخي از اين دوستان در صحبت‌هايشان حتي يک تشکر از بازيکنان تيم ملي نکردند که بازيکنان در تماس تلفني با من از اين موضوع گلايه کردند.

وي ادامه داد: بازيکنان ما به مدت 3 ماه دور از خانواده بودند. مردم قبل از سفر به برزيل در طول مسابقات و بعد از برگشت حمايت خوبي از تيم ايران انجام دادند.

نبي با اشاره به حضور تيم ملي فوتبال کشورمان در جام‌جهاني 98 فرانسه عنوان کرد: آن تيم را آقاي مايلي‌کهن آماده کرده بود و زحمات زيادي کشيد تا تيم ملي به جام‌جهاني برود البته شرايطي به وجود آمد که ويرا سکان هدايت تيم را در دست گرفت و تيم در استراليا به جام‌جهاني صعود کرد اما به هر حال آن تيم دست‌پخت مايلي‌کهن بود. مايلي‌کهن در تيم ملي نماند و حتي مصطفوي در فدراسيون نبود تا شيريني صعود به جام‌جهاني را بچشد.

وي با بيان اين مطلب به وضعيت فعلي تيم ملي اشاره کرد و افزود: در خصوص تيم فعلي کشورمان نيز بايد بگويم قلعه‌نويي از جام‌ ملت‌هاي سال 2007 هدايت تيم ملي را برعهده گرفت که البته در آن سال در پنالتي به کره‌جنوبي باختند و حذف شدند. او زحمات زيادي براي تيم ملي کشيد اما برخي به جاي حمايت کردن از قلعه‌نويي گله‌مند بودند. بعد از قلعه‌نويي هم دايي سکان هدايت تيم ملي را بر عهده گرفت که دوستان به شکل ديگري او را تضعيف کردند و بعد از او قطبي سرمربي تيم ملي شد.

نبي خاطرنشان کرد: اکنون در فدراسيون به جايي رسيده‌ايم که اگر کي‌روش موفق بوده از او حمايت مي‌کنيم اما اين موضوع نيز به ما ثابت شد که اگر از همان دوستان قبلي هم حمايت مي‌شد بسيار زودتر از اينها به نتيجه مي‌رسيديم.

نبي با بيان اينکه در خصوص کارهاي فدراسيون فوتبال بايد تذکري را به برخي افراد بدهد، خاطرنشان کرد: اينکه آقاي کفاشيان به سازمان ليگ اجازه و اختياراتي مي‌دهد، دليل نمي‌شود که بگوييم کارها در فدراسيون فوتبال جزيره‌اي است. اگر اختياري در کميته‌ها وجود دارد براي پيش رفتن کارهاست و اينگونه نيست که بگوييم فدراسيون جزيره‌اي اداره مي‌شود. اين تذکري بود که لازم است بدهم تا اين بحث‌ها مطرح نشود.

دبيرکل فدراسيون فوتبال در خصوص بحث تمديد قرارداد کي‌روش گفت: در حال حاضر منابع در فدراسيون مشخص و محدود است و اميدواريم در اين شرايط بتوانيم کارمان را با کي‌روش ادامه دهيم.

نبي در خصوص بسته پيشنهادي که به کي‌روش ارائه شده تا در خصوص تمديد قراردادش تصميم بگيرد، اظهار داشت: روز گذشته متني را که به زبان انگليسي تنظيم شده بود در 8 صفحه و به صورت يک بسته با آقاي کفاشيان داديم و با امضاي ايشان اين بسته را به آرين قاسمي (مترجم کي‌روش) داديم تا به کي‌روش بدهد. او اين بسته را گرفته اما همانطور که اعلام کرد هنوز اين بسته را باز نکرده است. در اين بسته 8 پيشنهاد را که به صورت محرمانه است به کي‌روش داديم و در حال حاضر من، او و آقاي کفاشيان نمي‌توانيم در اين خصوص صحبتي کنيم و بعد از جمع‌بندي کامل آقاي کفاشيان به صورت کامل در خصوص اين بسته صحبت خواهد کرد.

وي در پاسخ به اين سوال که 8 پيشنهاد فدراسيون به کي‌روش در خصوص تمديد قراردادش به چه مسائلي مربوط است، عنوان کرد: اين موضوعات مربوط به پيش‌قرارداد، امکانات، پاداش، دستيار ايراني، حقوق و تقسيم وظايف در تيم ملي است که به کي‌روش ارائه شده تا وي در اين خصوص تصميم‌گيري کند.

دبيرکل فدراسيون فوتبال با اشاره به بحث دستمزد کي‌روش افزود: در خصوص دستمزد سرمربي تيم ملي بحث کاهش و افزايش در ميان نيست. در فدراسيون فوتبال يکسري اصول وجود دارد که آن را رعايت مي‌کنيم و دستمزد پرسنل را سالانه 15 تا 20 درصد افزايش مي‌دهيم اما چون کي‌روش سرمربي تيم ملي است درصد افزايش دستمزدش با ساير پرسنل تفاوت دارد.

نبي در مورد ادامه سرپرستي‌اش در تيم ملي خاطرنشان کرد: طبق صحبتي که با کفاشيان داشتم اين سمت را تا پايان جام‌جهاني بر عهده داشتم و اکنون ديگر اين سمت را ندارم و دبيرکل فدراسيون هستم.

وي درباره بحث پيشنهاد 15 ميلياردي کي‌روش براي ادامه همکاري با فدراسيون فوتبال تأکيد کرد: اين بحث گمانه‌زني است و عدد و رقم واقعي پيشنهاد کي‌روش از اين خيلي مبلغ کمتر است.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/04/13 11:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن