تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803145684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عابديني: رحيمي نمي‌تواند پرسپوليس را جمع کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عابديني: رحيمي نمي‌تواند پرسپوليس را جمع کند
عضو کميته فني پرسپوليس گفت: در پرسپوليس هيئت مديره و يا شخص ديگري مخالف کميته فني نيست و تنها رحيمي مخالف کميته فني است.

امير عابديني درباره اينکه در جريان روند باشگاه پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات قرار دارد يا نه، گفت: نه در جريان يارگيري باشگاه هستم و نه اجازه مي‌دهند که ارتباطي در اين زمينه داشته باشم.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: قرار بود رحيمي جلسه‌اي با اعضاي کميته فني برگزار کند اما اين کار را انجام نداد. اعضاي کميته فني 4 جلسه با هم داشتند که مديرعامل باشگاه پرسپوليس تنها يک‌بار در اين جلسات شرکت کرد. قرار بود در آيين نامه کميته فني اصلاحاتي صورت و اين اصلاحات در اختيار هيئت مديره باشگاه قرار گيرد که تاييد يا عدم تاييد آن مشخص شود تا به قول جعفر کاشاني پرسپوليس مثل باشگاه شود اما اين کار را هم انجام ندادند.

عضو کميته فني پرسپوليس تصريح کرد: رحيمي مدعي شده که اگر 25 ميليارد تومان پول به او دهند و همه افراد از باشگاه پرسپوليس بروند، به تنهايي اين تيم را قهرمان مي‌کند. او آکادمي را به حسين عبدي و فريدون معيني سپرد اما تکليف حوزه کاري آنها مشخص نکرد. در صورتي که شأن معيني بايد حفظ مي‌شد تا کارها بين او عبدي تداخل پيدا نکند.

عابديني با بيان اينکه «نمي‌دانم چه اتفاقاتي از طريق مديرعامل باشگاه در پرسپوليس مي‌افتد»، خاطرنشان کرد: با شرايطي که مي‌بينم، هيئت مديره پرسپوليس در حال منفعل شدن است و همانطور که ديديد حميد استيلي از هيئت مديره پرسپوليس کنار رفت.

وي در مورد اينکه چه اتفاقي افتاد که حميد استيلي مالکيت راه‌آهن را بر عهده گرفت، گفت: استيلي مالک راه آهن نشده است. چند نفر از دوستان استيلي، سرمايه‌گذاري انجام داده‌اند و به او گفتند که راه‌آهن را تحويل بگيرد.

عضو کميته فني پرسپوليس بار ديگر با انتقاد از روند فعاليت‌هاي باشگاه پرسپوليس عنوان کرد: چرا آقايان عرصه را براي افرادي چون حميد استيلي و يا امير عابديني در پرسپوليس تنگ و يا کاري مي‌کنند که فردي چون جعفر کاشاني دل‌زده شود؟ ما به دعوت سياسي و سليمي به پرسپوليس آمديم و آنها خواستند که به تيم کمک کنيم تا شأن باشگاه و برند پرسپوليس حفظ شود.

عابديني با بيان اينکه پرسپوليس دچار روزمرگي شده است، ادامه داد: همه چيز در باشگاه پرسپوليس تحت الشعاع تيم‌داري شده است و بعيد مي‌دانم رحيمي بتواند پرسپوليس را جمع و جور کند. با اين شرايط پرسپوليس را پُر از گرفتاري مي‌بينم و رحيمي با اين کارها نمي‌تواند تيم را جمع کند.

مديرعامل پيشين باشگاه داماش خاطرنشان کرد: حرفي که علي پروين در مورد کشک بودن کميته فني زد، ربطي به کميته فني نداشت. منظور پروين اين بود که نگاه افراد به کميته فني مثل کشک است. نظر رحيمي هم اين است که پرسپوليس تنها به سرمربي نياز دارد و او به تنهايي مي‌تواند تيم را اداره کند و نيازي هم به کميته فني نمي‌بيند. در پرسپوليس هيئت مديره و يا شخص ديگري مخالف کميته فني نيست و تنها رحيمي مخالف کميته فني است.

عضو کميته فني پرسپوليس تصريح کرد: براي اعضاي هيئت مديره احترام خاصي قائلم اما اين معما را بايد پاسخ دهند که چرا حميد استيلي بايد از هيئت مديره پرسپوليس برود؟ ما به احترام آقايان هيئت مديره منتظر هستيم تا فضا و شرايط براي ما مهيا باشد و اگر اين فضا را مهيا نکنند، ديگر نمي‌توانيم ادامه دهيم.

عابديني در خصوص جدايي بازيکناني چون محمد رضا خلعتبري تاکيد کرد: بايد ديد که با رفتن خلعتبري تيم دچار چه مشکلاتي مي‌شود. آيا قرار است در پرسپوليس هويت سازي کنيم يا هويت سوزي؟ برند پرسپوليس را نبايد به آتش بکشانند.

وي ادامه داد: آينده پرسوليس را با هيئت مديره را خوب مي‌بينم ولي با رحيمي خوب نمي‌بينم.

عضو کميته فني پرسپوليس درباره بحث تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش گفت: بيش از اين گفته بودم که کار کي‌روش بايد تجزيه و تحليل شود. صعود ما به جام جهاني 4 بُعد داشت که يک بُعد آن به کي‌روش، يک بُعد به فدراسيون، يک بُعد به سرپرستي تيم يعني مهدي محمد نبي و بعد آخر به بازيکنان برمي‌گشت. فدراسيون فوتبال بايد کار کارشناسي را انجام دهد و سپس به فکر تمديد قرارداد کي‌روش باشد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/04/11 13:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن