تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819257168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گمرک زنجان صادرات 52 میلیون دلاری را تجربه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر گمرک گمرک زنجان صادرات 52 میلیون دلاری را تجربه کرد زنجان - مدیر گمرک استان زنجان گفت: حجم صادرات گمرک این استان طی سه ماه گذشته به بیش از 52 میلیون و 308 هزار دلار رسید.


احمد برکابیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: وزن کالاهای صادر شده در این مدت از گمرک زنجان نزدیک به 31 هزار تن ثبت شده است.
وی یادآورشد: این میزان کالای صادر شده از نظر ارزش 15 درصد و از لحاظ وزنی چهار درصد با کاهش مواجه بوده است.
برکابیان ارزش کالاهای وارداتی به این استان را بیش از 68 میلیون دلار عنوان کرد و وزن آنها را نزدیک به 30 هزار تن برشمرد.
مدیر گمرک استان زنجان گفت: این میزان واردات از نظر ارزش با 44 درصد و از نظر وزنی نسبت به مدت مشابه با 89 درصد افزایش مواجه بوده است.
وی خاطر نشان کرد: ارزش کالاهای ورود موقت از گمرک زنجان طی سه ماهه نخست امسال به بیش از 37 هزار دلار به وزن 125 تن می رسد.
برکابیان ادامه داد: در این مدت تعداد بسته های پستی صادره از گمرک زنجان 51 فقره به ارزش یک هزار و 190 دلار و بسته های وارده 83 فقره به ارزش 15 هزار و 178 دلار می باشد.
مدیر گمرک استان زنجان درآمد گمرک این استان طی سه ماه گذشته را بیش از 223 میلیارد ریال عنوان کرد و این رقم را نشاندهنده 151 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال برشمرد.
وی افزود: عمده محصولات صادراتی از این استان را شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، کابل، خرما، کشمش و رب، رول تیشو، دوغ، شیر، ماست، خامه، پارچه فیلتر، پارچه صنعتی، الیاف پلی پروپلین، نخ پلی پروپلین، منسوج نبافته اسپان لس، شمش سرب و اکسید روی تشکیل می دهند.
برکابیان یادآورشد: این محصولات اغلب به کشورهای عراق، ترکیه، آلمان، پاکستان، افغانستان، هند، ترکمنستان، ارمنستان، اسپانیا، هلند، آذربایجان، تایلند، چین، ایتالیا، اتریش، اسلواکی، روسیه، گرجستان، بوسنی هرزگوین، کرواسی، اسلوونی، مونته نگرو، قزاقستان، امارات متحده عربی، کویت و یونان صادر می شود.
مدیر گمرک استان زنجان خمیر کاغذ سازی، پودر جاذب، پلی کربنات، گرانول، فیلم پلی اتیلن، نوار جلو پوشک، کیسه چاپدار، نخ نایلون، نخ پلی استر، نمک نایلون، تنظیم کننده ولتاژ، الیاف اکریلیک، توالکریلیک، توتون، منسوج بی بافت، چسب مایع، چسب دیر ذوب، مقوای مخصوص پاکت و باکس سیگار، مقوای داخلی، جعبه دستمال کاغذی و پایدار کننده UV را عمده محصولات وارداتی به این استان عنوان کرد.
وی اظهار کرد: اغلب این محصولات از کشورهای ترکیه، فرانسه، آلمان، چین، ایتالیا، هند، برزیل، بلاروس، فنلاند، بلژیک، تایوان، کره، ایالات متحده آمریکا، سوئد، اسپانیا، پرتغال، سوئیس، هلند، صربستان، روسیه، اتریش، امارات متحده عربی، کانادا، لهستان و تایلند وارد می شوند.
7319/596

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن