تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803047453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدود يک ميليارد 500 ميليون دلار ارزش صادرات غير نفتي گمرکات شهيد رجايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ تير ۱۳۹۳ (۱۵:۱۳ب.ظ)
در دو ماه اول سال جاري: حدود يک ميليارد 500 ميليون دلار ارزش صادرات غير نفتي گمرکات شهيد رجايي صادرات غير نفتي گمرکات استان در دو ماهه نخست سال ۹۳ نيز به وزن ۵ ميليون و ۵۳۷ هزار تن و به ارزش يک ميليارد و ۴۲۴ ميليون و ۳۶۳ هزار دلار مي باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، بيات معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز رياست جمهوري، خورشيدي مدير کل هماهنگي کالا و ترانزيت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هيأت همراه روز سه شنبه ۳/۴/۹۳ از گمرک شهيد رجايي بازديد کردند. در جريان اين سفر بيات و هيئت همراه از سالن واردات، ترانزيت، صادرات، ايکس ري و محوطه بندري اسکله شهيد رجايي بازديد کردند و همچنين از نزديک با روند کار سامانه اظهار از راه دور گمرک آشنا شدند. ضمن اين بازديد اربابان رجوع گمرک نيز مسايل و مشکلات خود را به ايشان بيان نمودند.
در ادامه اين بازديد در نشستي با حضور رضايي معاون هماهنگي گمرکات استان و اميري معاون حقوقي و قضايي گمرک شهيد رجايي و افراد مذکور به بررسي مسايل موجود پرداختند. در ابتداي جلسه رضايي با ارايه آمار فعاليت هاي گمرکات استان بيان کردند: در سال ۹۲ صادرات غير نفتي گمرکات استان هرمزگان به وزن ۳۶ ميليون و ۷۵۲ هزار تن بوده که اين ميزان کالا به ارزش ۸ ميليارد و ۵۳۲ ميليون دلار بوده و ترانزيت خارجي استان نيز در سال گذشته به وزن ۴ ميليون و ۲۱۱ هزار و ۹۱۰ تن به ارزش ۱۸ ميليارد و ۶۰۴ ميليون دلار بوده است.
صادرات غير نفتي گمرکات استان در دو ماهه نخست سال ۹۳ نيز به وزن ۵ ميليون و ۵۳۷ هزار تن و به ارزش يک ميليارد و ۴۲۴ ميليون و ۳۶۳ هزار دلار مي باشد همچنين ترانزيت خارجي استان در دو ماهه نخست امسال به وزن ۶۱۰ هزار و ۳۷۸ تن به ارزش ۲ هزار و ۷۵۸ ميليارد و ۱۰۳ ميليون دلار مي باشد. رضايي در ادامه افزود در گمرکات استان سعي براين است که با استقرار سامانه اظهار از راه دور تعداد نفرات و مراجعه کنندگان را به حداقل برسانند و همچنين باعث تسريع و روانسازي در انجام امور گمرکي شود.
در ادامه بيات بيان کرد بررسي فرآيندهاي تجاري برپايه گمرک است و همچنين تهيه طرح جامع مبارزه با قاچاق کالا مبتني است بر اصلاح فرايندها و روانسازي آنها که باعث جلوگيري از صرف هزينه هاي بالاي مراجعه کنندگان و همچنين جلوگيري از تخلفات مي شود، در ادامه ايشان تاکيد کردند تمام تلاشها بايد در جهت استقرار و گسترش سامانه اظهار از راه دور در تمامي گمرکات باشد، و همگام با سياست هاي کلي گمرک و تصميمات دکتر کرباسيان بايد به صورت پيگير در جهت استقرار کامل اين سامانه تلاش کرد و همچنين بايد در راستاي تسريع امور، تمامي سازمان هاي همجوار نيز به سامانه گمرک متصل شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن