تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804039880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمان مازندرانی جودوی بانوان ایران به رشته ورزشی جوجیستو روی آورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قهرمان مازندرانی جودوی بانوان ایران به رشته ورزشی جوجیستو روی آورد ساری – ایرنا – قهرمان مازندرانی جودوی بانوان ایران در پی بی توجهی مسوولان به حل مشکلات و کمبودهای فراوان این رشته، از ورزش جودو خداحاظی کرد و به رشته ورزشی جوجیستو روی آورد.


ˈ فاطمه برمکی ˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : پس از هفت سال حضور حرفه ای در ورزش جودو و کسب عناوین فراوان ، به این نتیجه رسیدم که جودو بانوان ایران دارای مشکلات فراوانی است که نمی توان به حل آن ها در کوتاه مدت امیدوار بود .
وی بیان کرد : متاسفانه فدراسیون جودو ، توجهی به روند فعالیت های تیم ملی جودو بزرگسالان نمی کند و همه توان خود را مصروف رده سنی پایین تر می کند.
قهرمان مازندرانی جودوی بانوان ایران افزود : در مدت هفت سالی که به صورت حرفه ای در جودو فعالیت داشته و عناوین فراوانی نیز کسب کرده ام ، فقط سه بار به اردوی تیم ملی جودو فراخوانده شدم که دلیل اصلی آن ، تشکیل نشدن اردوی جودو بزرگسالان ناشی از بی توجهی فدراسیون بود .
برمکی ادامه داد : زمان زیادی تا آغاز بازی های آسیایی اینچئون باقی نمانده است اما فدراسیون علاقه ای به برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان ندارد .
وی گفت : سرمایه گذاری برای ساختن نسل آینده جودو و اهتمام به تیم ملی رده های سنی ، اقدام شایسته ای است اما چرا جودو کاران تیم ملی بزرگسالان باید از اعزام به مسابقات برون مرزی و بین المللی محروم شوند؟
قهرمان مازندرانی جودوی بانوان ایران بیان کرد : روی خوش نشان ندادن فدراسیون به تیم ملی بزرگسالان ، فقط معطوف به امسال نیست و در چند سال اخیر، تیم ملی جودو بزرگسالان هیچگاه با ترکیب کامل به مسابقات اعزام نشد .
برمکی افزود : با توجه به آمادگی فراوانی که در ماه های گذشته از آن برخوردار بودم، اطمینان داشتم می توانم در رقابت های آسیایی برای ایران افتخار آفرینی کنم اما فدراسیون نه تنها از اعزام تیم ملی بزرگسالان خودداری کرد بلکه حاضر به پرداخت هزینه های انجام شده نیز نشد .
وی ادامه داد : به رغم علاقه فراوانی که به رشته ورزشی جودو داشتم ، پس از دنباله دار شدن بی توجهی فدراسیون به تیم جودو بزرگسالان ، ترجیح دادم بخت خود را در رشته ورزشی دیگری امتحان کنم .
قهرمان مازندرانی جودوی بانوان ایران گفت : پس از آن که ، رشته های لوچو و جوجیستو را به عنوان رشته های جدید برگزیدم ، ماه گذشته از طرف تیم در رقابت های جوجیستو قهرمانی کشور شرکت کردم و موفق به کسب مدال در این مسابقات شدم . ک/3
7331/608

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن