تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819855436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احیای بختگان ، ارتقاء به شهرستان و تجهیز بیمارستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خواسته های مردم آباده طشک از استاندار احیای بختگان ، ارتقاء به شهرستان و تجهیز بیمارستان شیراز- ایرنا- مردم بخش آباده طشک در دیدار با استاندار فارس خواستار احیای تالاب بختگان ، ارتقا بخش آباده طشک به شهرستان و تجهیز بیمارستان این منطقه شدند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید احمد موسوی امام جمعه شهر طشک شامگاه جمعه در این دیدار با اشاره به اینکه به مردم این شهر احسان شده اما با عدالت رفتار نشده گفت :در خواست مردم این منطقه ارتقاء به شهرستان و احیای دریاچه بختگان است .
عیسی برومند رییس شورای اسلامی شهر طشک نیز با تاکید بر موضوع احیای بختگان و بحث ارتقای شهرستان شدن این بخش ،خواستار تجهیز بیمارستان این منطقه شد که امکاناتش حتی به اندازه یک درمانگاه نیزنمی باشد.
هادی صنعتی بخشدار آباده طشک هم با اشاره به مشکلات زیست محیطی و بیماری های پوستی و تنفسی که بر اثر ریزگردهای دریاچه بختگان ایجاد شده از استاندار خواستار احیای این دریاچه شد.
استاندار فارس با اشاره به ظرفیت های آباده طشک بویژه در ذخایر صنعتی و کشاورزی گفت :این بخش استحقاق ارتقاء به شهرستان را دارد.
دکتر سید محمد احمدی گفت :طرح ارتقاء بخش آباده طشک به شهرستان در استانداری تهیه و به هیات دولت فرستاده شده و منتظر استعلام مجدد از وزارت کشور هستیم .
وی ادامه داد:مسئله اشتغال استان و از جمله این بخش از اولویت های کاری مدیران بوده و باید به دنبال زمینه سازی اشتغال و تنوع بخشیدن به این مهم باشیم.
دکتر احمدی همچنین گفت :برای استفاده از منابع و ذخایر سرشار سنگ در اغلب شهرستان های استان از جمله نی ریز با هیاتهای خارجی مذاکره و توافقاتی داشته ایم که بی شک نتیجه این توافقات خلق فرصت های شغلی جدید و تولید ثروت در مناطق مختلف استان می باشد.
بخش آباده طشک نی ریز با 35 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شرق شیراز قرار دارد .ک/2
667/ 677

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن