تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804148961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرستان دیر زایشگاه و پزشک متخصص ندارد/ تجهیز بیمارستان دیر توسط شرکت متانول


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر گزارش مهر/
شهرستان "دیر" زایشگاه و پزشک متخصص ندارد/ تجهیز بیمارستان دیر توسط شرکت متانول
بندر دیر - خبرگزاری مهر: شهرستان دیر در استان بوشهر از داشتن زایشگاه و پزشک متخصص بی‌بهره است و این موضوع مشکلات بسیار زیادی برای برای مردم این شهرستان ایجاد می‌کند.



به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر واقع شده و گرد محرومیتی که بر چهره شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر وجود دارد، بر چهره این شهر بیشتر دیده می‌شود و مشکلات متعددی را این مردم متحمل می‌شوند. عدم توسعه مناسب زیرساخت‌ها را در بخش های مختلف این شهرستان از جمله بخش سلامت و مشکلات فضاهای آموزشی و راه و دیگر بخش‌ها به خوبی می‌توانیم ببینیم که امیدواریم مسئولان تلاش زیادی برای بهبود این مشکلات داشته باشند. سلامت به عنوان یکی از مهمترین شاخص‌های سلامت محسوب می‌شود و در حال حاضر به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های دولت یازدهم است که طرح‌های بسیار مهمی در این زمینه در نقاط مختلف کشور اجرا خواهد شد. یکی از مهمترین عوامل در بهبود ضاخص‌های سلامت، توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف برای دسترسی آسان همه افراد به این مراکز است که باید زمینه برای دسترسی آسان مردم در هر شهرستان به این فضاها فراهم شود.

کمبود پزشک متخصص برای مردم دیر مشکل‌ساز است یکی از شهروندان دیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه در شهرستان دیر شاهد حضور پزشکان متخصص نیسیتم و این موضوع مشکلات بسیار زیادی را برای مردم و به ویژه بیماران ایجاد می‌کند. محمد بحرانی اضافه کرد: برای یک بیماری که نیاز به پزشک متخصص داشته باشیم ناچاریم که به دیگر شهرستان‌ها برویم که این کار هم برای ما هزینه دارد و هم اینکه باعث می‌شود تا وقت زیادی تلف شود. یکی دیگر از شهروندان دیری نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کمبود زیرساخت‌های درمانی در شهرستان دیر یکی از مهمترین مشکلات مردم است و علی‌رغم درخواست‌های مکرری که از مسئولان داشته‌ایم هنوز هم این مشکل ما پا برجاست. مهدی حسینی به عدم پیشرفت مناسب بیمارستان در دست ساخت این شهر اشاره کرد و افزود: بیمارستان قدیم دیر که چندین سال است راکد مانده و رها شده و این بیمارستان نیز پیشرفت بسیار کندی دارد و مردم دیر از ساخت آن نا امید شده اند. نبود زایشگاه در دیر جان مادران را به مخاطره انداخته است زایشگاه به عنوان یکی از مهمترین مراکز بهداشتی و درمانی است که استقرار زایشگاه در هر شهرستان ضروری محسوب می شود تا مادران برای زایمان خود نخواهند مسافت زیادی را طی کنند و خطرات آن کاهش یابد. یکی از شهروندان دیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای اینکه زنان شهرستان دیر زایمان یا سزارین داشته باشند باید به مرکز استان و یا دیگر شهرستان‌ها مراجعه کنند. وی افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته شاهد بروز مشکلات زیاد به علت نبود زایشگاه در شهرستان دیر بوده‌ایم که در برخی موارد به علت تاخیر در رسیدن مادران به زایشگاه، برای مادر و یا فرزندش مشکل ایجاد شده است.

تامین تجهیزات پزشکی بیمارستان دیر توسط شرکت متانول نائب رییس شورای اسلامی شهردیر در گفتگو با خبرنگار مهر به برخی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیر اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه بعداز گذشت سالیان دور و دراز شهر ۲۷هزار نفری دیر فاقد هرگونه زایشگاه و پزشک متخصص است. طالب عاشوری اضافه کرد: اهالی این شهرستان باید برای انجام زایمان طبیعی و سزارین باید مسافت ها را طی کرده و مشاهده هم شده که گاهی در این مورد تلفات جانی درپی داشته است. نائب رییس شورای اسلامی شهر دیر گفت: بر اساس رایزنی‌هایی که با شرکت متانول کاوه دیر صورت گرفته است قول تامین تمام تجهیزات پزشکی بیمارستان در دست ساخت دیر گرفته شده است. کمبود امکانات درمانی شهر دیر/ لزوم تسریع در ساخت بیمارستان دیر وی با تقدیر از تلاش‌های نماینده مردم شهرستان دیر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان دیر و استاندار بابت پیگیری زیاد در تکمیل بیمارستان دیر اضافه کرد: امیدواریم شاهد تسریع در اجرای بیمارستان دیر باشیم. عاشوری خاطرنشان ساخت: طی جلسات مقرری که اعضای شورای شهر با رئیس شرکت متانول کاوه در خصوص مسائل و مشکلات شهر و کارگران داشتیم و در خصوص تجهیز همه وسائل پزشکی از مسولین شرکت متانول کاوه دیرقول صد در صد گرفتیم هر چه سریعتر در خصوص اتمام آن پروژه باید دست به دست همدیگر بدهیم تا آخر این سال پروژه مورد نظر به بهره برداری برسد. نائب رئیس شورای اسلامی شهر دیر تصریح کرد: لازم است که از مساعدت و همکاری های مسئولین شرکت متانول کاوه به‌ویژه آقایان احمدی، جابری و مهندس موسوی تشکر خالصانه داشته باشیم. وی در خصوص کمبود امکانات درمانی شهردیر اضافه کرد: با راه‌اندازی بیمارستان  مردم این دیار دیگر دغدغه سونوگرافی و تجهیزات درمانی نداشته باشند.


۱۳۹۳/۳/۳۱ - ۰۸:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن