تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803949176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هندی ها علاقه وافری به سرمایه گذاری در چابهار دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مقام وزارت امور خارجه: هندی ها علاقه وافری به سرمایه گذاری در چابهار دارند چابهار - مدیرکل غرب آسیا وزارت امورخارجه گفت: هندی های اصرار و علاقه بسیار زیادی برای سرمایه گذاری در توسعه زیرساخت های شرق کشور و به ویژه منطقه آزاد چابهار و در حوزه بنادر و دریانوردی دارند.


به گزارش ایرنا ، ˈ رسول اسلامی ˈ روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مسوول دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در منطقه آزاد چابهار با اشاره به تحولات منطقه ای و رقابت دیرینه هند و چین و بویژه هند و پاکستان در این منطقه افزود: سفیر هند در ایران برای شروع همکاری اقتصادی تلاش وافری را از خود نشان می دهد ، گرچه برخی از مسوولان معتقدند که هندی ها در انجام سرمایه گذاری در طول یک دهه گذشته کمتر به آنچه گفته اند عمل کرده اند.
وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در وزارت خارجه در خصوص فعالیت های منطقه ای و اقتصادی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد : برنامه ریزی ها و دیدارهای مختلفی برای ایجاد فضای سرمایه گذاری شرکت های خارجی انجام شده است که در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات ایران با کشورهای 5+1 شاهد رقابت گسترده های کشورهای غربی برای حضور در ایران را شاهد خواهیم بود.
به گفته وی ، بعد از استقرار دولت یازدهم و ایجاد فضای مثبت در سیاست خارجی شاهدیم شرکت های مختلف از کشورهای اروپایی و آمریکایی برای بررسی چگونگی حضور در فرصت های سرمایه گذاری وارد ایران شده اند و همه این شرکت ها از هم اینک منتظر نتیجه مذاکرات هسته ای هستند که اگر مذاکرات با نتیجه مثبت همراه شود ، حجم عظیمی از شرکت های خارجی وارد ایران خواهند شد که تحول بسیار بزرگی در حوزه های مختلف اقتصادی کشور را در بر خواهد داشت.
معاون سرمایه گذاری و اقتصادی منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار نیز در این آیین با اشاره به فعالیت های و رقابت های منطقه ای در کشورهای همسایه ایران گفت: وزارت خارجه به عنوان بازو و سفیر سیاسی و اقتصادی کشور می تواند نقش موثری در ارتقا و جذب سرمایه گذارهای خارجی داشته باشد.
ˈ شاهرخ انصاری ˈ با اشاره به برخی از ظرفیت های منحصر بفرد منطقه از جمله قرارداشتن چابهار در کانون دو کریدور بین المللی شمال و جنوب و غرب به شرق تصریح کرد : آماده شدن زیرساخت های لازم از جمله توسعه بندر و جاده های ترانزیتی و بویژه خط راه آهن چابهار سرخس و پروژه های بزرگ صنعتی از جمله پتروشیمی و فولاد در منطقه فرصت های سرمایه گذاری فراوانی را برای جذب سرمایه گذاری شرکت های خارجی فراهم خواهد کرد.
در آیین تودیع و معارفه مسوول دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در منطقه آزاد چابهار ضمن تقدیر از خدمات ˈحمید مصدقیˈ ، ˈ مصطفی صفرزاده ˈ به عنوان سرپرست جدید دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در منطقه معرفی شئ.
انجام امور خدمات کنسولی، پیگیری امور شهروندان مقیم خارج از کشور، معرفی جاذبه های اقتصادی و صنعتی منطقه، کمک به بسترسازی برای جذب سرمایه گذاری خارجی، تسهیل در تردد و ورود گردشگران خارجی به منطقه از جمله وظایف دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در منطقه آزاد چابهار است.
س.ن1744 / 1539

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن