تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818883848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجم عظیم سرمایه گذاری در کشور انجام شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر راه و شهرسازی : حجم عظیم سرمایه گذاری در کشور انجام شده است خرم آباد- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی گفت: بمنظور توسعه زیر ساخت های ، حجم عظیم سرمایه گذاری در کشوردر حال انجام است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس آخوندی که در پنجمین سفر هیات دولت به استان لرستان روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه قطعه دو و سه چهار خطه خرم آباد - کوهدشت افزود: اجرای پروژه هایی همچون ریل گذاری ، توسعه فرود گاه ، آزاد راه و بزرگراها نشان دهنده حجم سرمایه گذاری برای توسعه زیر ساخت ها است.
وی با اشاره به طرح های در دست اجرای این وزارتخانه اظهار داشت: در حال حاضر 700کیلو متر آزاد راه در سطح کشور در دست اجرا است.
وی گفت: امید می رود که 134کیلو متر از این آزاد راه ها، تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
وی همچنین افزود: علاوه براین پنجهزارو 100کیلومتر بزرگراه و سه هزارکیلومتر راه اصلی و چهار هزارو 700کیلو متر راه آهن نیز در سطح کشور در دست اجرا است.
وی اظهار امید واری کرد که تا پایان سال جاری نیز یکهزارو 200کیلومتر از طرح های ساخت بزرگراهها به بهره برداری برسد.
وزیر راه و شهرسازی با اشارده به حجم سرمایه گذاری در استان لرستان به خصوص چهار خطه و توسعه فرودگاه و اقدامات ریلی گفت: استان لرستان به دلیل قرارگرفتن در شاه راه اصلی تهران جنوب وهمچنین مسیر اصلی شرق به غرب می تواند ما را به مرزهای غربی کشور متصل نماید.
آخوندی افزود: این استان یکی از استانهای اصلی در محور های ارتباطی کشور مطرح است.
عملیات اجرایی طرح احداث چهارخطه خرم آباد - کوهدشت به طول 90کیلو متر در حال اجرا است که 30کیلومتر از آن امروز با حضورعباس آخوندی مورد بهره برداری قرار گرفت.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در حاشیه افتتاح این طرح گفت : قطعه ای که امروز افتتاح شده از مله شبانان تا شهرستان سراب دوره است.
شهرام ملکی افزود: بیش از 450 میلیارد ریال هزینه این قطعه بوده است.
وزیر راه و شهرسازی روز گذشته به همراه هیئت دولت به لرستان سفر کرده است.

630

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن