تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802149785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علاقه مندي بخش خصوصي آفريقاي جنوبي براي سرمايه گذاري در ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ خرداد ۱۳۹۳ (۹:۴۳ق.ظ)
علاقه مندي بخش خصوصي آفريقاي جنوبي براي سرمايه گذاري در ايران مديرکل تشويق سرمايه گذاري و تسهيل وزارت بازرگاني و تجار آفريقاي جنوبي در راس هيات 20 نفره که در جريان سفر وزير امور خارجه آفريقاي جنوبي به تهران سفر کرده است، با مديرکل دفتر روابط اقتصادي خارجي سازمان سرمايه گذاري و کمک هاي اقتصادي و فني ايران در محل اين سازمان ديدار و گفت و گو کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مديرکل دفتر روابط اقتصادي خارجي در اين ديدار ضمن توضيح سابقه ي همکاري‌هاي اقتصادي، تجاري و سرمايه‌گذاري في مابين دو کشور، گفت: دولت جمهوري اسلامي ايران با تمام توان از سرمايه گذاري شرکت هاي خارجي حمايت مي‌کند.
صادق اکبري با اشاره به کاهش سطح مبادلات تجاري دو کشور افزود: با توجه به تمهيداتي که دولت هاي دو کشور براي تسهيل شرايط به منظور فعاليت بخش هاي خصوصي دو کشور فراهم مي آورند، پيش بيني مي شود بخش هاي خصوصي به تلاش خود براي افزايش حجم مناسبات مبادرت ورزند.
يونس حسين، مديرکل تشويق سرمايه گذاري و تسهيل تجارت وزارت بازرگاني و تجارت آفريقاي جنوبي نيز ضمن اظهار خرسندي از حضور در سازمان سرمايه گذاري از علاقمندي بخش هاي خصوصي افريقاي جنوبي براي سرمايه گذاري در ايران خبرداد و اعلام کرد دولت آفريقاي جنوبي نيز به واسطه روابط خوب سياسي دو کشور از هيچ تلاشي براي تشويق فعالان بخش خصوصي آن کشور براي حضور در ايران دريغ نخواهد کرد.
اکبري ضمن برشمردن مزاياي سرمايه گذاري در مناطق آزاد ويژه اقتصادي ايران، از فعالان اقتصادي آفريقاي جنوبي که قصد صادرات کالاهاي خود به ايران و کشورهاي منطقه دارند خواست، مي توانند نسبت به سرمايه گذاري در اين مناطق اقدام و از مزايا و مشوق هاي موجود بهره مند شود و کالاهاي خود را بدون هيچگونه محدويتي به کشورهاي منطقه و همسايه ايران صادر نمايند.
وي افزود: سازمان سرمايه گذاري خارجي، از مشارکت در شهرک هاي صنعتي و مناطق آزاد ايران براي سرمايه گذاري هاي صادرات گرا استقبال نموده و اين آمادگي وجود دارد بخش هاي از مناطق آزاد و يا شهرک هاي صنعتي را بر اساس کاربري هاي تعريف شده در اختيار شرکتهاي آفريقاي جنوبي قرار دهد.
اکبري در ادامه همچنين افزود: مرکز خدمات سرمايه گذاري خارجي آمادگي دارد يک ميز به کشور آفريقاي جنوبي اختصاص داده و کليه مراقبت هاي لازم براي فعاليت سرمايه گذاران آفريقاي جنوبي در ايران را به عمل آورد.
بنا به گزارش، در ادامه اين نشست حسن خداياري معاون سرمايه گذاري هاي خارجي قوانين، مقررات، مشوق ها و مزيت هاي قانون سرمايه گذاري خارجي در ايران را براي هيأت اقتصادي آفريقاي جنوبي تشريح کرد و به سوالات مطرح شده از سوي هيات آفريقاي جنوبي پاسخ هاي لازم را ارائه نمود.
شايان ذکر است، در پايان هيات مذکور ضمن قدرداني از نشست برگزار شده توسط سازمان سرمايه گذاري و کمک هاي اقتصادي و فني ايران، مطالب ارايه شده را براي شناخت و آگاهي هيأت آفريقاي جنوبي سازنده دانست و از اين سازمان خواستار " اعزام هياتي از صاحبان فرصت هاي سرمايه گذاري" به افريقاي جنوبي شد.
گفتني است، يونس حسين، مديرکل تشويق سرمايه گذاري و تسهيل تجارت وزارت بازرگاني و تجارت آفريقاي جنوبي در راس يک هيات 20 نفره از بخش خصوصي آن کشور در بخش هاي کشاورزي، معدن، انرژي، پتروشيمي و خدمات مهندسي مشاوره جهت مذاکره و ملاقات با بخش هاي دولتي و خصوصي ايران، به منظور آشنايي با فرصت ها و زمينه هاي سرمايه‌گذاري و تجاري به تهران سفر کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن