تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803072353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان ماجراجویی های ایران در جام بیستم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014؛ پایان ماجراجویی های ایران در جام بیستم سالوادور - برزیل - ایرنا – تیم ملی فوتبال ایران چهارشنبه شب با شکست مقابل تیم ملی بوسنی از بیستمین دوره رقابت های جام جهانی کنار رفت.


به گزارش ایرنا، در این دیدار که از گروه ششم مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل و زیر بارش شدید باران ورزشگاه ˈفونته نواˈ شهر سالوادور برگزار شد، تیم ایران با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف خود شد تا ماجراجویی هایش در جام بیستم به پایان برسد.
ادین ژکو در دقیقه 22، میرالم پیانیچ در دقیقه 59 و ورشاویچ در دقیقه 83 برای تیم بوسنی و رضا قوچان نزاد در دقیقه 82 برای تیم ایران گلزنی کردند.
دراین دیدار سفیدپوشان ایرانی با شرح وظایف متفاوتی وارد زمین شدند به طوریکه سازماندهی دیدارهای گذشته خود را در جام جهانی نداشتند.
مدافعان تیم ایران بر خلاف دیدارهای گذشته، فضاهای لازم را به هافبک ها و مهاجمان تیم بوسنی دادند تا رویاهای ایرانیان برای صعود به مرحله دوم جام جهانی به هدر برود.
دو تیم در اوایل نخست، بازی پایاپای و درگیرانه ای را در میانه میدان به نمایش گذاشتند اما تیم بوسنی بر روی پاس اشتباه مسعود شجاعی و ضد حمله سرعتی از عمق خط دفاع ایران و شوت ادین ژکو از پشت محوطه جریمه به گل رسید.
ملی پوشان ایران بعد از این گل از لاک دفاعی خارج شدند به طوریکه این تیم یک دقیقه پس از گل بوسنی می توانست بازی را به تساوی بکشاند.
در دقیقه 23 سفید پوشان بر روی یک کار گروهی از جناح راست صاحب موقعیت گلزنی شدند که شوت سنگین مسعود شجاعی به دیرک افقی دروازه برخورد کرد تا ملی پوشان کشورمان نتوانند نخستین گل خود را در جام جهانی به ثمر برساند.
در نیمه دوم بازیکنان تیم بوسنی با حفظ توپ در میانه میدان توانستند حملات خطرناکی را بر روی دروازه تیم ایران طراحی کنند که در دقیقه 59 بر روی یک ضد حمله سرعتی در عمق خط دفاع تیم ایران به دومین گل خود رسیدند.
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران، علیرضا جهانبخش و کریم انصاریفرد را وارد میدان کرد تا بر قدرت خط حمله تیم کشورمان افزوده شود.
حملات پراکنده ملی پوشان ایرانی در نیمه دوم ادامه یافت تا اینکه این تیم بر روی سانتر جواد نکونام و ضربه قوچان نژاد به گل رسید تا نتیجه بازی به حداقل برسد.
اما بازیکنان تیم بوسنی که در این دیدار با آرامش خاصی بازی می کردند، یک دقیقه بعد بر روی یک ضد حمله سرعتی به سومین گل خود دست یافتند تا تیم ملی فوتبال ایران وداع تلخی از جام بیستم داشته باشد.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار به شرح زیر بود:
علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، مهرداد پولادی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، مسعود شجاعی (خسرو حیدری از دقیقه 46)، احسان حاج صفی (علیرضا جهانبخش از دقیقه 63)، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، اشکان دژاگه (کریم انصاریفرد از دقیقه 68) و رضا قوچان نژاد
در دیگر دیدار گروه ششم، تیم ملی فوتبال آرژانتین با نتیجه سه بر دو از سد تیم نیجریه گذشت تا در نهایت این دو تیم جواز حضور در مرحله بعدی رقابت ها را به دست آورند.
شاگردان کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران روز 26 خرداد ماه در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل مقابل نیجریه به تساوی بدون گل رسیدند و روز 31 خرداد ماه گذشته در مصافی غرورانگیز مقابل تیم نامدار آرژانتین با گل دقیقه 1+90 «لیونل مسی» تن به شکست دادند.
ورزشی (6) ** 9122 **

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن