تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802660357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشاط و آرامش وجه قالب برنامه های معارفی سیما است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیر شورای معارف سیما: نشاط و آرامش وجه قالب برنامه های معارفی سیما است تهران - ایرنا - دبیر شورای معارف سیما گفت: امسال نشاط و آرامش وجه کلی برنامه های معارفی سیما خواهد بود.


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا، حسن گروسی روز یکشنبه در نشستی خبری اظهار داشت: به واسطه تاکید معاونت سیما و نامگذاری سال قرآن و معارف برای امسال سعی شده تا از ظرفیت های مراجع گرانقدر، علما و اماکن مذهبی بهره برداری خوبی شود.
وی گفت: ترویج جمع خوانی و جزء خوانی قرآن کریم از برنامه های ویژه امسال است که مخاطبان سیما می توانند از ساعت یک بامداد تا نزدیک اذان مغرب از این برنامه ها استفاده کنند.
مدیر شبکه قرآن افزود: همچنین ترتیل قرآن یک روز در ماه بهار قرآن از دیگر برنامه های صداوسیما است.
وی یادآور شد مباحث اخلاقی بزرگانی همچون آیت الله آقامجتبی تهرانی و پخش سخنرانی مراجع عظام در قبل از سریال های ماه مبارک رمضان ازجمله دیگر برنامه های سیما است.
وی اظهار کرد: مسابقه پیامکی پردیس با محوریت مسجد، پوشش برنامه های مسابقات بین المللی قرآن کریم و پخش زنده محفل انس با قرآن در محضر رهبر انقلاب ازدیگر برنامه های معارفی سیما به شمار می رود.
وی یادآور شد: این محفل انس در روز اول ماه مبارک رمضان در محضر رهبر انقلاب برگزار خواهد شد به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود و دو شبکه دیگر نیز به صورت زنده بخش هایی از این محفل را پخش خواهند کرد.
گروسی گفت: در طول ماه رمضان هر روز پس از نماز صبح شاهد پخش یک جزء ترتیل قرآن از حرم امام رضا (ع) از مشهد مقدس از شبکه یک سیما خواهیم بود.
همچنین ترتیل قرآن برای نوجوانان هر روز ساعت 11 از شبکه دو، ترتیل قرآن از حرم حضرت معصومه (ع) هر روز ساعت 11:45 از شبکه سه، ترتیل قرآن در اصفهان ساعت 13 از شبکه 4 و ترتیل زنده قرآن از شهرری هر روز ساعت 13:45 از شبکه تهران به روی آنتن خواهد رفت.
وی با اشاره به سخنرانی های مذهبی در ماه مبارک رمضان گفت: آیت الله آقامجتبی تهرانی ساعت 11 و حجت الاسلام قرائتی ساعت 18:30 از شبکه یک، حجت الاسلام حسین انصاریان 13:30 و آیت الله مهدوی کنی قبل از اذان ظهر از شبکه دو و حجت الاسلام رفیعی قبل از اذان ظهر و حجت الاسلام طائب، آقاتهرانی و سیدحمید باقری از شبکه سه به روی آنتن خواهد رفت.
مدیر شبکه قرآن ادامه داد: سخنرانی آیت الله نوری همدانی از شبکه یک، آیت الله جعفر سلطانی از شبکه دو و آیت الله مکارم شیرازی از شبکه سه قبل از پخش سریال ها به روی آنتن خواهد رفت.
دبیر شورای معارف سیما در مورد ویژه برنامه های شبکه یک گفت: برنامه های ماه خدا، شهر باران و این شب ها طی ماه رمضان از این شبکه به روی آنتن می رود.
وی افزود: برنامه های بچه های مسجد، کوی محبت، شب های روشن، ضیافت الهی ازجمله ویژه برنامه های شبکه دو سیما برای ماه رمضان است.
گروسی یادآور شد: همچنین برنامه های سمت خدا، سفره های نور و ماه عسل با اجرای احسان علیخانی از شبکه سه سیما در این ایام پخش خواهند شد.
مدیر شبکه قرآن یادآور شد: برنامه های معرفت، رهیافت، یک نفس تا زندگی، کتاب هدیه دهیم و در جست وجوی معنا ازجمله ویژه برنامه های شبکه چهار سیما خواهد بود.
وی در مورد ویژه برنامه های شبکه پنج سیما گفت: برنامه های تا نیایش، درس های رمضان، آبی آسمانی، اجابت، سر سحر، شب عارفان و شب وصل ازجمله برنامه های این شبکه است.
گروسی اظهار کرد: برنامه های سفره آسمانی، روشنا، ماه خدا ویژه سحر و مستند دری به خانه خورشید ازجمله ویژه برنامه های شبکه جام جم برای ماه رمضان است.
وی در پایان با بیان اینکه صداوسیما بزرگترین رسانه دینی جهان است و باید به نحو احسن از برنامه هایش استفاده شود در مورد سریال های ماه مبارک رمضان گفت: سریال های مدینه از شبکه یک سیما، فاخته از شبکه دو سیما و هفت سنگ از شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان به روی آنتن خواهند رفت.
فراهنگ(3)**9187**س.ق**1601**

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن