تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802669376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کي روش: بازي را براي آرژانتين سخت مي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ خرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۵۸ق.ظ)
کي روش: بازي را براي آرژانتين سخت مي کنيم کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي فوتبال ايران با حضور در کنفرانس مطبوعاتي درباره آخرين وضعيت تيم ملي پيش از ديدار فردا مقابل آرژانتين به نکاتي اشاره کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، کي روش در ابتدا در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه که تيم ملي فوتبال ايران مي تواند با نتيجه خوب برابر آرژانتين همه را متعجب کند، گفت: آرژانتين تيم بزرگي است و با هدف متفاوتي به جام جهاني آمده‌اند. آرژانتين آمده است که قهرمان شود و ما آمده‌ايم که موفق شويم. من بازيکنان متعهد و مصممي دارم که تمرکز بالايي دارند. اولين مأموريت ما اين است که بازي خود را به بهترين نحو انجام دهيم. ما مي‌خواهيم در يک بازي پيروز شويم و براي حريفان‌مان هم احترام قائل هستيم و البته با احترام هم بازي مي‌کنيم. دوست داريم در سطح آرژانتين و يک رقيب سرسخت براي اين تيم باشيم.‬ اين بازي بي‌نظير است، چراکه ما تاکنون با آرژانتين بازي نکرده بوديم. بازيکنان من مي‌خواهند با تمام توان بازي کنند و اين فرصتي که به دست آمده را از دست ندهند.‬
سرمربي تيم ملي در پاسخ به اين سوال که آيا پيروزي تيمي مانند کاستاريکا برابر ايتاليا مي‌تواند به اين معنا باشد که ايران آرژانتين را مي‌تواند شکست دهد، گفت: اين موضوع به ما انگيزه مي دهد. فوتبال رشته‌اي است که هيچ تيمي پيش از آغاز مسابقه برنده نيست و زيبايي فوتبال همين است که مشخص نيست چه تيمي پيروز مي‌شود. يکي ديگر از قوانين فوتبال اين است که هميشه بهترين‌ها برنده و بدترين‌ها بازنده نمي‌شوند و اين فرصتي است که ما داريم. بايد به اندازه کافي متواضع باشيم و بپذيريم که برابر تيمي برجسته بازي مي‌کنيم. آرژانتين تيمي با ظرفيت بالاست. بايد مصمم باشيم، اعتماد به نفس داشته باشيم و بايد نشان دهيم که چرا ايران به اينجا رسيده است. ما در بازي اول توانستيم به موفقيت برسيم.
کي روش در ادامه در جواب به خبرنگاري که عنوان کرد نمايش آرژانتين مقابل بوسني دور از انتظارات بود، گفت: انتظار داريم که بازي خوبي انجام دهيم اما برابر آرژانتين خيلي محتاط خواهيم بود. تمام حواسمان را جمع خواهيم کرد و نبايد تصور کرد که آرژانتين عملکرد نيمه اولش برابر بوسني را برابر ما تکرار مي‌کند. آرژانتين بازيکنان نابغه‌اي دارد. هرچند فوتبال رشته‌اي نيست که فقط به نوابغ نياز داشته باشد. ما فداکاري مي‌کنيم و غيرت نشان مي‌دهيم. ما تنها يک هدف در تيم داريم و شما مي‌دانيد که نمي‌توانيد معجزه‌هاي زيادي در فوتبال شاهد باشيد. با اين حال ما تلاش‌مان را انجام مي‌دهيم.
وي درباره حمايت رييس جمهور از وي و همچنين خوشحالي مردم پس از کسب تساوي مقابل نيجريه، گفت: اين براي من افتخاري است که بدانم رئيس جمهور ايران و هواداران قدردان کار ما هستند اما اکنون زمان آن رسيده که ما بيشتر توانايي‌هاي‌مان را نشان دهيم و کار را به نتيجه برسانيم.‬ صحبت هاي رئيس جمهور کار و مسئوليت ما را بيشتر مي‌کند. اين کلمات مبناي جشن ما نيست، بلکه بر مبناي افزايش مسئوليت‌هاي ماست. تلاش مي‌کنيم بهترين بازي را مقابل آرژانتين انجام دهيم و به بازيکنانم مي‌گويم مهم اين نيست که بازي چه مي‌شود، بلکه مهم اين است براي هواداران، مردم ايران و رئيس جمهور ايران شادي و افتخار ايجاد کنيم.‬
سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران در ادامه درباره حذف انگليس از جام جهاني گفت: اين زيبايي مسابقه است و شما نمي‌دانيد که در فوتبال چه مي‌شود وقتي دري را مي‌زنيد، ممکن است پشت در شيطان باشد. کاستاريکا همه را متعجب کرد. اولين چيزي که اهميت دارد اين است که ما بايد به اميدها و انتظارهاي مردم پاسخ بدهيم اما اين کار بسيار دشوار است. بازي‌ها و سفر در برزيل بسيار سخت است. انگليس فکر مي‌کرد که همه چيز تحت کنترلش است اما وقتي در جام جهاني کره و ژاپن شرکت مي‌کند آن اتفاقات مي‌افتد وقتي به آفريقاي جنوبي مي‌رود آن نتايج رقم مي‌خورد و حالا هم اين جام. انگليس حذف شده اما به اين معنا نيست که آن‌ها کيفيت پاييني دارند. اسپانيا هم حذف شد اما نمي‌شود بازيکنان اين تيم را تحسين نکرد. در مقابل تيم‌هايي مثل ايران، ژاپن و کاستاريکا هستند که تلاش مي‌کنند در مسابقه‌ها باقي بمانند و اين چيزي است که دنيا به آن نياز دارد.
وي ادامه داد: برخي نتايج باعث بالا رفتن هيجان مي‌شود و اين دقيقا زيبايي جام جهاني است. ما هم بازي‌هاي آرژانتين را دنبال کرده‌ايم. تلاش کرده‌ام که ذهن مربيان حريف را در هر بازي بخوانم وقتي افکار مربي حريف را دنبال مي‌کنيم شايد به آنچه که در ذهنش است مي‌رسيم. تيم ما به اينجا آمده که بازي خوبي انجام دهد. ما آمده‌ايم که خودمان باشيم و به بهترين شکل کار کنيم. نگرش ما بايد اين باشد که 90 دقيقه بجنگيم. به بازيکنانم هم گفته‌ام که پس از دريافت توپ فقط به دنبال تور دروازه حريف باشند.
کي‌روش در ادامه درباره ورزشگاه اصلي مسابقه با تيم ملي آرژانتين گفت: فکر مي‌کنم که فوتبال بازي ساده‌اي است. من مربي‌ هستم که اعتقاد ندارم بايد کارها را پيچيده کرد. تلاش کردم که به بازيکنان بگويم که استاديوم چقدر زيباست و چه محيط متفاوتي دارد. اما آنچه آخر کار اتفاق مي‌افتد، اين است که ما در چارچوب همين زمين بازي مي‌کنيم. من توجه بازيکنان را فقط به اين زمين جلب کردم و اشاره کردم که اگر به آنچه در اين چارچوب اتفاق مي‌افتد فکر کنند با آنچه در زمين‌هاي ايران رخ مي‌دهد تفاوتي ندارد. به بازيکنانم گفتم که هرچند آرژانتيني‌ها در ورزشگاه بيشتر هستند، اما ما به هواداران برزيلي که به ورزشگاه مي‌آيند تکيه مي‌کنيم و مطمئن هستيم که آن‌ها از ما حمايت خواهند کرد. اگر بازيکنانم 90 دقيقه تمرکز داشته باشند برابر آرژانتين کارمان راحت مي‌شود.
وي ادامه داد: ايراني‌ها مي‌دانند که از نظر سياسي و اقتصادي در شرايطي هستند که به آن‌ها فرصت‌هاي برابري براي آماده شدن داده نشد. ما برنامه‌هاي کم‌هزينه‌اي را انجام داديم اما اين باعث نمي‌شود که چيزي عوض شود. بازي فردا مهم‌ترين بازي تاريخ فوتبال ايران است و همه بازيکنان براي رويارويي با آرژانتين خوشحال هستند. تصميم‌مان اين است که زمان را به خوبي بگذرانيم. مي‌خواهيم برابر آرژانتين 90 دقيقه با اين ذهنيت بازي کنيم که بايد 90 دقيقه زندگي براي آرژانين سخت شود.
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در ادامه درخصوص تيم ملي آرژانتين اينگونه توضيح داد: آرژانتين تيمي است که هر لحظه از بازي فقط به دنبال انجام بازي خوب نيست. مي‌بينيد که آن‌ها با وجود اينکه آن‌ها در بازي اول با دو گل پيروز شدند مورد انتقاد قرار گرفتند. مطمئنيم که در بازي فردا هر اتفاقي ممکن است بيفتد.
کي روش در خصوص احتمال پشتيباني تماشاگران برزيلي از تيم ملي فوتبال ايران گفت: اين يک جشن عالي براي فوتبال است و من نه تنها خوشحال هستم بلکه مي‌گويم ميزبان‌هايي هميشه موفق هستند که بتوانند تماشاگران بيشتري را به ورزشگاه بياورند. فوتبال بايد صلح را به ارمغان بياورد. وقتي سه سال پيش به ايران آمدم، گفتم که مي‌توانيم يک جام جهاني ديگر به برزيل برويم و نبايد اين فرصت را از دست بدهيم و اين يکي از دلايلي بود که به ايران آمدم. مطمئنم که جام جهاني 2014 در ذهن همه ايرانيان مي‌ماند.
کي‌روش در ادامه در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا تمايل دارد بعد از جام جهاني سرمربي يک باشگاه برزيلي شود، گفت: مهم نيست که بعد از جام جهاني چه اتفاقي مي‌افتد، هر آغازي پاياني دارد، ما مسيري طولاني پيش رو داريم. هنوز حدود 12 روز از مسئوليت من براي تيم ملي ايران باقي مانده و خيلي خوشحالم که اينجا هستم. رفتن و ماندن اتفاقي است که هميشه ممکن است بيفتد.
وي همچنين درباره تاخير حضورش در نشست خبري گفت: تيم ما جاي ديگري تمرين مي‌کرد و هتل‌مان جاي ديگري بود. يک روز قبل از بازي اين جابه‌جايي اصلا خوب نيست. آن هم روز قبل از بازي با آرژانتين. اين مسئله براي تيم ما خوب نيست.
در ادامه کي‌روش در پاسخ به خبرنگاري درباره برنامه هاي ايران براي مهار مسي گفت: مسي ثابت کرده که فوتبال يک بازي ساده است. ما تلاش مي‌کنيم که با توپ بدويم. ما نمي‌خواهيم فقط مقابل مسي بازي کنيم بلکه مي‌خواهيم با او بازي کنيم. بايد با حرکت تيمي‌مان با او بازي کنيم و فضاها را تحت کنترل دربياوريم. اگر مسي موقعيت خاصي داشت، بايد واکنش خوبي به آن نشان دهيم و در تمام 90 دقيقه تمرکز داشته باشيم. خيلي از مربيان از خودشان مي‌پرسند که چطور بايد مسي را مهار کنيم اما سوال اصلي اين است که چطور بايد آرژانتين را مهار کنيم. ما بايد براي هر توپ و هر متر از زمين بجنگيم. لازم است که وقت صرف کنيم. اگر فضاهاي لازم را در بازي در اختيار بگيريم شايد حتي بتوانيم برنده از زمين بيرون بياييم. ما مقابل يک بازيکن بازي نمي‌کنيم. بلکه بايد برابر يک تيم قرار بگيريم.
خبرنگاري از کي‌روش پرسيد که اگر مي‌توانستيد روي 10 چيز در جام جهاني شرط ببندديد چه تعداد از اين شرط‌ها را روي تيم ايران مي‌بستيد. کي‌روش پاسخ پاسخ اين خبرنگار را انطور داد: من همه شرط‌هايم را روي ايران مي‌بستم. اين شخصيت من است. يا شما همه چيز را مي‌بريد يا هيچ چيز و حاضر نيستم که روي چيزي شرط ببندم که همه روي آن شرط مي‌بندند.
وي درباره اينکه تيم ملي ايران اجازه تمرين در ورزشگاه محل مسابقه را نيافت نيز گفت: آنچه براي بازيکنان مهم است، اين است که زمين خوب است و من شخصا فکر مي‌کنم بهتر است که زمين اصلي را حفظ کنند تا خراب نشود.
کي‌روش در ادامه درباره فداکاري‌هايي که معتقد بود تيم ملي ايران تاکنون انجام داده است گفت: دو نوع فداکاري وجود دارد يکي در زمين و يکي بيرون از آن. اعتقادم اين است که شما دو ملت فوتبال داريد. يکي باشگاهي و ديگري ملي. ايران يکي از کشورهايي است که ملي پوشانش را آماده مي‌کند که در باشگاه‌ها بازي کنند. هر دو طرف بايد فداکاري کنند و اين يکي از نمونه فداکاري‌هاي خارج از زمين است.
وي ادامه داد: 350 ميليون نفر به بازي ما نگاه مي‌کنند. کشورهايي که استاندارد تيم‌هاي بزرگ را ندارند، بايد برنامه آماده‌سازي مناسبي براي حضور در جام جهاني داشته باشند. اين‌ها همه بيرون از زمين شکل مي‌گيرد. در داخل زمين بايد به توازن تيم‌ها توجه کنيم. خيلي وقت‌ها ممکن است توش تحت کنترل شما نباشد و شما مجبور باشيد بازيکناني با ذهنيت قوي در اختيار داشته باشيد. ما هر وقت اين فرصت را داشته باشيم که توپ را به دست بياوريم، بايد بتوانيم براي خود فرصت ايجاد کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن