تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804623339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگجویان ایران مقابل ستارگان آلبی سلسته


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روز رویایی فرا رسید؛ جنگجویان ایران مقابل ستارگان آلبی سلسته تهران - ایرنا - بالاخره روزی که تمام مردم ایران برای رسیدن آن لحظه شماری می کردند فرار رسید تا جنگجویان کشورمان برابر ستارگان آلبی سلسته قرار بگیرند.


به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران ساعت 20 و 30 دقیقه فردا (شنبه) در شهر بلوهوریزنته برزیل به مصاف تیم ملی آرژانتین دارنده دو عنوان قهرمانی جهان و یکی از مدعیان اصلی فتح جام جهانی بیستم می رود.
این بازی، یک دیدار رویایی برای بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین مردم ایران است چرا که یوزپلنگان ایران بهترین فرصت را خواهند داشت تا توانایی های خود را مقابل یکی از بهترین تیم های جهان نشان دهند.
پس از نمایش جانانه تیم ملی فوتبال ایران برابر نیجریه و کسب تساوی بدون گل برابر قهرمان قاره آسیا، اکنون تمامی جهان به فوتبال ایران احترام می گذارند و آن را تیمی می دانند که با استفاده از روش های تدافعی خود می تواند هر حریف نامداری را با مشکلات عدیده ای روبرو کند.
تیم ایران در بازی نخست خود در گروه ششم جام جهانی 2014 برابر نیجریه از لحاظ روش های دفاعی بدون نقص کار کرد و دوندگی بالای تمامی نفرات حاضر در زمین سبب شد برنامه های نیجریه برای گلزنی از بین برود.
هرچند تیم تحت رهبری «کارلوس کی روش» در مرحله تهاجمی برنامه خاصی نداشت اما پرواضح است که تیم کشورمان از لحاظ مهره، توان رویایی با ستارگان نیجریه، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین را ندارد و به همین دلیل کادر فنی مجبور است تا بیشتر نقش های تدافعی و تخریبی برای روبرو شدن با حریفان قدرتمندتر از خود را داشته باشد.
تیم ایران شادمان از تک امتیاز دیدار با نیجریه، فردا شب با آرژانتینی روبرو می شود که با در اختیار داشتن ستارگانی چون لیونل مسی، آنخل دی ماریا، گونزالو هیگواین و سرخیو آگوئرو برای حریفان خط و نشان می کشد اما جنگجویان ایران در بازی نخست به خوبی نشان دادند که برای رسیدن به موفقیت در جام بیستم با تمام وجود بازی می کنند و هراسی از نام حریفان ندارند.
این دیدار می تواند برگ تازه ای را در دفتر خاطرات فوتبال ایران رقم بزند، چرا که هیچ علاقه مندی توقع کسب امتیاز برابر آلبی سلسته را از تیم کشورمان ندارد اما انتظار می رود این تیم همچون دیدار نخست خود با تمام وجود وارد میدان شود و برای از کار انداختن خط حمله آتشین آرژانتین لحظه ای غفلت نکند.
نمایش خوب برابر لیونل مسی و هم تیمی های او در آرژانتین بدون تردید فوتبال ایران را وارد مرحله جدیدی خواهد کرد که می تواند موفقیت در دیدار پایانی برابر بوسنی و حتی آینده ای درخشان در تورنمنت های آینده را همراه با خود داشته باشد.
هم اکنون در گروه ششم جام جهانی 2014، تیم ملی آرژانتین با 3 امتیاز صدرنشین است و ایران و نیجریه یک امتیازی هستند. بوسنی نیز بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.
ورزشی (5). ** 3783 ** 1589

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن