تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802527785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فارس از حریف ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ آلبی‌سلسته ویترین ستارگانی ریز و درشت جهان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از حریف ایران در جام جهانی ۲۰۱۴
آلبی‌سلسته ویترین ستارگانی ریز و درشت جهان
دومین حریف تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ویترین ستارگان ریز و درشت جهان است که البته با اشکالاتی نیز مواجه هستند.

خبرگزاری فارس: آلبی‌سلسته ویترین ستارگانی ریز و درشت جهان



به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ایران فردا عصر در ورزشگاه بلوهوریزنته مسابقه ای حساس درمرحله گروهی جام جهانی دارد. مسابقه‌ای که سوی دیگرش آرژانتین معروف به آلبی‌سلسته است که در کنار فوق ستاره‌ای همچون لیونل مسی، بزرگانی به واقع مطرح دارد و تیمی تشکیل‌شده از ستارگان ریز و درشت برتر درسطح جهان است که البته قبل و در آغاز جام اشکالاتی به آنها وارد شده است. *آرژانتین با مدافعینی درجه یک اولین نکته که در مورد تیم ملی آرژانتین می‌توان گفت وجود ستارگانی درجه یک حتی در خط دفاع است. تیم تحت امر آلخاندرو سابلا (سابیا) با وجود روخا،‌فرنادز، خارای و زابالتا مدافعینی قدرتمند در بخش دفاعی خود دارد. حضور این مدافعان که به خواسته مربی به صورت خطی ، زنجیره‌ای را تشکیل داده‌اند، باعث شده تا حاشیه‌ امنیت خوبی برای تیمی که داعیه قهرمانی دارد، ایجاد شود. حتی روی نیمکت نیز بودن دیگر مدافعین با تجربه مثل دمیکلیس،‌حاشیه امنیت را در خط دفاع افزایش داده است.

اما تحلیل‌گران آرژانتینی می‌گویند همین نفرات هنوز به هماهنگی و آمادگی صددرصد نرسیده‌اند. حتی به گلی که آرژانتین در بازی دوشنبه مقابل بوسنی دریافت کرد،‌اشاره می‌کنند و آن را نقطه ضعفی بر این تیم می‌دانند. در تحلیل‌های که پس از بازی با بوسنیایی‌ها شد، بحث عدم هماهنگی صددرصد در ارتباط با تیم مطرح شد. این که هنوز ارکان خط دفاع به وحدت و یکپارچگی ایده‌آل نرسیده و در ارتباط با دیگر خطوط، منسجم عمل نمی‌کند. *تاکتیک عمومی تیم آلخاندرو سابلا از زمانی که عهده‌دار مسئولیت هدایت آلبی‌سلسته شد، علاقه و میل خود را برای استفاده از روش 3-3-4 نشان داد. وی در مصاحبه‌هایش عنوان می کرد هم خود به وجود و استفاده از شیوه‌ای تهاجمی علاقمند است و هم پتانسیل کافی برای این منظور در تیمش با وجود هافبک‌های هجومی و مهاجمینی درجه یک می‌بیند که از این روش 3 مهاجم استفاده کند. سابلا در واقع به خاطر در اختیار داشتن مهاجم‌های زیاد بود که حتی کارلوس توز را به تیم ملی برای مسابقات جام جهانی فرانخواند.

البته در سیستم اصلی بازی آرژانتین گاه و بیگاه حین مسابقه تغییراتی ایجاد می‌شود و این تیم به سراغ استفاده از روش‌‌های مثل 2-1-3-4 می رود. در همه این حالت‌ها در کنار یک «سوپر لیونل مسی» گلزنان ماهری مثل گونزالو ایگواین و سرخیو آگوئرو انجام وظیفه می‌کنند که در نهایت باعث تهدید برترین خطوط دفاعی می‌شوند. *نقطه قوت در واقع همین مسئله و پتانسیل بالاست که تیم ملی آرژانتین را به عنوان تیمی هجومی در نظر کارشناسان جهان معرفی می کند و بزرگترین خاصیت آن را قابلیت هجومی اش تعبیر می شود. تک تک عناصر این خط در تیم‌های باشگاهی خود،‌ جزو نفرات اصلی و کلیدی در  مسابقات باشگاهی به شمار رفته اند و در واقع امور تاکتیکی تیم باشگاهی خود براساس حضور آنها طراحی و تنظیم شده است. در بارسلونا وجود لیونل مسی،‌ در اصل مترداف با برد، گلزنی، پیروزی و کسب موفقیت بوده است. در ناپولی، ایگواین طوری عمل کرد که همه راه‌ها برای دسترسی به وی ختم شده است در منچسترسیتی نیز هر گاه اگوئرو در زمین حضور یافت، شرایط تیم انگلیسی کاملا متحول شده است.

* نقطه ضعف  در این مورد باید به حرف‌های تحلیل‌گران آرژانتین استناد کرد. آنها می‌گویند نقطه ضعف تیم آرژانیتن بازیکن نیست. از نظر نیروی انسانی کاملا دست سابلا باز است. به باور آنها مشکل اصلی و نقطه ضعف تیم ، مصدومیت‌های بازیکنان تیم در یک سال گذشته بوده که روند ایجاد هماهنگی ارکان تیم را با مشکل مواجه کرده است. البته در این مورد سابلا معتقد است در جام جهانی به مرور تیمش به وحدت و هماهنگی کافی خواهد رسید و تا دور حذفی آرژانتین به مجموعه ای هماهنگ تبدیل خواهد شد. رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل از پنج‌شنبه 23 خرداد شروع شد و تا تاریخ 22 تیر ادامه خواهد یافت. برای دیدن اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید. انتهای پیام/ی

93/03/30 - 11:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن