تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سازمان راهداری:ارتقای شاخص های حمل ونقل جاده ای از اهداف این سازمان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون سازمان راهداری:ارتقای شاخص های حمل ونقل جاده ای از اهداف این سازمان است یاسوج - ایرنا - گفت: معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت:ارتقای شاخص های حمل و نقل جاده ای یکی از اهداف و رویکرد های مهم این سازمان برای خدمات رسانی مطلوب به مردم است.


به گزارش خبرنگار ایرنا اسماعیل غلامی ، سه شنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه های استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود:همچنین نوسازی پایانه های مسافربری از دیگر اهداف مهم این سازمان به شمار می آید.
وی بیان داشت:کیفیت بخشی به خدمات حمل و نقل در بخش های مختلف، جلوگیری از اتلاف وقت، صرفه جویی در مصرف انرژی و حفظ محیط زیست از جمله شاخص هایی است که در این زمینه مورد توجه قرار گرفته است.
وی ، تجمیع خدمات مورد نیاز مسافران و رانندگان در مجتمع های خدماتی را از گام های موثر برای افزایش ایمنی، کیفیت خدمات و رعایت حقوق شهروندی بیان کرد.
معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور، اظهارکرد: حوزه حمل و نقل نقش ارزنده ای را در شتاب بخشیدن به فعالیت های اقتصادی در کشور ایفا می کند.
غلامی ،کهگیلویه و بویراحمد را کریدر شمال به جنوب کشور دانست و گفت: با توجه به این که در این استان حمل و نقل دریایی، ریلی و هوایی برای انجام فعالیت های اقتصادی در حوزه حمل بار و مسافر وجود ندارد بخش جاده ای این استان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
معاون برنامه ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین ، کمک به توسعه زیرساخت های حوزه حمل و نقل در این استان را ضروری خواند و گفت: با برنامه ریزی، مدیریت و افزایش ایمنی جاده ها می توان میزان وقوع تصادفات و حوادث جاده ای را کاهش داد.
علی حسن نوروزی افزود: از طریق نوسازی ناوگان حمل و نقل و توسعه بخش های مختلف آن شامل ریلی، هوایی و زمینی زمینه برای گسترش فعالیت های اقتصادی فراهم می شود که این امر به ایجاد اشتغال نیز کمک خواهد کرد.
در این آیین علی خوان پایه به عنوان مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه های استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات علی رحیمیان سرپرست پیشین این اداره تقدیر شد.ک/2
7534 /671 /679

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن