تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818905696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم نامه همکاری بین استانداری کرمان و گروه مالی گردشگری منعقد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تفاهم نامه همکاری بین استانداری کرمان و گروه مالی گردشگری منعقد شد کرمان - ایرنا - در تدوام گام های استاندار کرمان برای توسعه همه جانبه استان به منظور گسترش سرمایه گذاری در بخش صنعت، معدن و گردشگری تفاهم نامه همکاری بین استانداری و گروه مالی گردشگری منعقد شد.


به گزارش ایرنا، مشاور سرمایه گذاری استاندار کرمان روز سه شنبه در حاشیه این نشست گفت: طرفین این قرارداد، گروه مالی گردشگری به ریاست ˈمهدی جهانگیریˈ در قالب شرکت های تابعه در بخش صنعت، معدن و گردشگری گروه شامل شرکت توسعه صنایع و معادن ماهان، شرکت سرمایه گذاری نگین گردشگری، بانک گردشگری، شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران، شرکت پارس زیگورات و استانداری کرمان به نمایندگی ˈعلیرضا رزم حسینیˈ استاندار کرمان هستند.
ˈمصطفی سلطانیˈ افزود: تهیه نقشه راه و چارچوب کلی ایجاد همکاری فی مابین به منظور مشارکت و انجام سرمایه گذاری در بخش صنعت، معدن و گردشگری توسط شرکت و انجام حمایت و ایجاد زمینه های اجرای پروژه ها توسط استانداری به عنوان هدف و موضوع تفاهم نامه مطرح شده است.
وی درباره توافقات طرفین در این تفاهم نامه بیان کرد: انجام سرمایه گذاری در زمینه معادن سنگ آهن، مس و همچنین ساخت واحدهای فراوری و تولید محصولات فولادی و مس توسط شرکت و پیشنهاد و معرفی سایر زمینه های سرمایه گذاری صنعتی و معدنی بوسیله طرف دوم و اعطای مجوزهای استانی و ملی و تسهیل سرمایه گذاری با انجام حمایت های قانونی در سطح منطقه و مرکز با همکاری دستگاه های ذیربط از جمله این موارد است.
مشاور سرمایه گذاری استاندار کرمان ادامه داد: خرید و راه اندازی طرح فولاد بافت توسط شرکت با توجه به سیاست های دولت مبنی بر واگذاری طرح ها به بخش خصوصی و هماهنگی های استاندار با هیات عامل ایمیدرو، مقدمات واگذاری طرح فولاد بافت در مدت یک ماه توسط ایمیدرو به شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان از دیگر توافقات طرفین در این تفاهم نامه به شمار می رود.
وی اظهار کرد: مشارکت در زمینه سنگ آهن به طور مشخص با گهر زمین برای احداث یک واحد چهار میلیون تنی کنسانتره آهن و چهار میلیون تن گندله توسط طرف اول و اعطای مجوز و گسترش سرمایه گذاری با حمایت استانداری و تامین منابع مالی از طریق صندوق توسعه ملی و با توجه به موقعیت خاص شهرستان سیرجان و قرار گرفتن در مسیر ترانزیت شمال و جنوب کشور نیز در این تفاهم نامه مورد توجه قرار گرفته است.
وی گفت: از طرفی اجرای طرح های عظیم صنعتی و ضرورت احداث یک مجموعه بزرگ تفریحی، تجاری و اقامتی (هتل چهار ستاره) در سایت 27 هزار متری شرکت پارس زیگورات با سرمایه گذاری یک هزار و 200 میلیارد ریال واقع در بلوار سید جمال الدین اسد آبادی که مقرر شد با حمایت طرف دوم دستگاه های آب و فاضلاب شهری، برق، گاز و مخابرات راه و شهرسازی همکاری لازم با شرکت پارس زیگورات در این رابطه نیز اقدام شود.
وی تصریح کرد: در این تفاهم نامه همچنین انجام سرمایه گذاری و ایجاد منطقه رفاهی - اقامتی در بافت قدیم شهر کرمان توسط شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران مورد تاکید قرار گرفته است که در این رابطه حمایت های قانونی و مقرراتی را برای اجرای این مهم معمول داشته به نحوی که ساختمان ها و اماکن مورد نظر در محدوده مشخص شده و مورد توافق به طرف اول واگذار شود.
سلطانی گفت: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد که محدوده مورد نظر در جنب آتشکده زرتشتیان در قالب طرح سرمایه گذاری برای استفاده خدماتی - رفاهی و گردشگری مصوب و با مشارکت سرمایه گذار و همکاری شهرداری، میراث فرهنگی و طرح و نظارت میراث تملک و اسناد به نام سرمایه گذار منتقل شود که در این راستا مقرر شد در یک هفته تفاهم نامه سه جانبه ای بین شهرداری، میراث و سرمایه گذار به امضا برسد.
وی ادامه داد: با توجه به وجود معادن کرومیت در منطقه ارزوئیه و ناتمام ماندن کارخانه فروکرم مقرر شد شرکت معادن اسفندقه طی مدت یک ماه مذاکرات لازم را با شرکت دفینه ثمین به عمل آورد و در صورت نبود رغبت شرکت مذکور به ادامه طرح این پروژه به شرکت توسعه صنایع و معادن ماهان پیشنهاد شود.
مشاور سرمایه گذاری استاندار کرمان یادآور شد: به منظور اجرای مفاد این تفاهم نامه کمیته ای متشکل از کارشناسان طرفین با عنوان کمیته مشترک هماهنگی تشکیل می شود که این کمیته در زمینه عملی سازی تصمیمات مفاد این تفاهم نامه اقدام می کند.
وی تصریح کرد: براساس این تفاهم نامه، مدت آن از تاریخ امضا یکسال است که در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات کمیته های مشترک منجر به اجرای قرارداد پروژه ها با عوامل مربوط خواهد شد.ک/2
7440/8154/2624

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن