تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820106043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات غيرنفتي از پايانه مرزي مهران به 170 ميليون دلار رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ خرداد ۱۳۹۳ (۰:۱۵ق.ظ)
استاندار ايلام: صادرات غيرنفتي از پايانه مرزي مهران به 170 ميليون دلار رسيد مرواريد گفت: ارزش صادرات غيرنفتي کالا از پايانه مرز بين المللي مهران از ابتداي سال تاکنون به 170 ميليون دلار رسيده است.
به گزارشخبرگزاري موج؛ مرواريد استاندار ايلام اظهار کرد: اين ميزان کالاي صادر شده به کشور عراق در مقايسه با زمان مشابه سال 92 از لحاظ ارزش اقتصادي 11 درصد افزايش نشان مي دهد.
وي با اشاره به امنيت بالاي مرز مهران خاطر نشان کرد: امنيت بالا و تلاش مسئولان و کارکنان بازارچه و پايانه بار مرز مهران توجه بيشتر بازرگانان را براي صادرات کالاهاي خود از مرز مهران موجب شده است که اميدواريم با آغاز فعاليت منطقه ويژه ي اقتصادي و در آينده ي نزديک منطقه آزاد تجاري بازرگانان و تجار اقبال بيشتري را نسبت به اين مرز نشان دهند و حجم صادرات غير نفتي از اين مرز بسيار بيش اين افزايش يابد.
وي افزود: وزن اين مقدار کالاي صادراتي به عراق 447 هزار و 520 ‏تن بوده است.
نماينده ي عالي دولت در استان ادامه داد: کالاهاي صادر شده از پايانه مرز بين المللي مهران بيشتر شامل مصالح ساختماني، سيمان، آجر، محصولات کشاورزي مانند هندوانه و گوجه فرنگي و ساخته هاي پلاستيکي و فلزي است.
مديرکل گمرکات استان ايلام نيز با اشاره به اينکه روزانه بيش از 600 دستگاه کاميون و تريلر کالا از مناطق مختلف به گمرک مهران وارد و از اين راه به کشور عراق صادر مي شود پيش بيني کرد با توجه به فرا رسيدن فصل برداشت ميوه و تره بار از مزارع استان ايلام تردد کالا در مرز مهران افزايش يابد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن