تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820980654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قائم مقام بنیاد نخبگان :مدیران با پشتوانه علمی در امور اجرایی موفق ترند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قائم مقام بنیاد نخبگان :مدیران با پشتوانه علمی در امور اجرایی موفق ترند شیراز- ایرنا-قائم مقام بنیاد نخبگان کشور گفت:مدیرانی که فعالیت های جناحی و سیاسی ندارند و از پشتوانه قوی علمی برخوردار هستند در امور اجرایی موفق تر عمل می کنند.


به گزارش ایرنا سعید سهراب پور، پنجشنبه در آیین افتتاح ساختمان نوآوری پارک علم و فناوری فارس در شیراز به برخی از جا به جایی های مدیریتی در فواصل زمانی کوتاه اشاره کرد و افزود:مدیران باید بر مینای توانمندی و شایسته سالاری در دستگاه های اجرایی بکار گرفته شوند.
وی همچنین به برخی از جا به جایی های مدیریتی در فواصل کوتاه مدت اشاره کرد و گفت:جابه جایی مدیران در کوتاه مدت روند دسترسی به عملکرد های مطلوب را به تاخیر می اندازد و این مهم باید مد نظر مسوولان قرار گیرد.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین گفت: پارک علم و فناوری فارس در چند سال اخیر به موفقیت های قابل توجهی دست یافته که سرمایه معتبری برای این استان و کشور محسوب می شود.
جعفر قادری افزود: این پارک با بهره گیری از اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی می تواند گام های موثری در ایجاد اشتغال و ارتقای شرکت های دانش بنیان بردارد.
وی ادامه داد: پارک علم و فناوری فارس در میان سایر استان ها و کشورهای منطقه جایگاه ویژه ای دارد و می تواند از این توانمندی در ارتقا علم و فناوری بیش از پیش فارس بهره گیرد.
رییس پارک علم و فناوری فارس هم در این مراسم اظهار کرد: پارک علم و فناوری این استان به لحاظ فعالیت های شرکت های دانش بنیان در آستانه کسب جایگاه برتر در میان 10 پارک برتر غرب آسیا قرار دارد.
احمد فاضل زاده افزود: همچنین با برنامه ریزی های انجام شده دستیابی به جایگاه برتر خوشه پیشتاز تجاری سازی فناوری در ایران در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی در دسترس است.
وی بیان کرد: شرکت های دانش بنیان فارس در چهار سال اخیر 800 میلیارد ریال ایجاد درآمد کرده اندکه 230 میلیارد ریال آن متعلق به سال 93 است.
رییس پارک علم و فناوری فارس افزود:بودجه این پارک در چهار سال اخیر از 20 میلیارد ریال به 100 میلیارد ریال افزایش یافته و این مهم در تحقق اهداف این پارک اثر گذار بوده است.
وی اظهار کرد: محورهای فعالیت پارک علم و فناوری فارس به زمینه های انرژی نفت ، گاز و پتروشیمی ، فناوری اطلاعات و علوم ارتباطات ، مکانیک ، هوا و فضا ، الکترونیک ، فناوری نانو و مواد پیشرفته کشاورزی ، صنایع تبدیلی و محیط زیست اختصاص داده شده است.
فاضل زاده ادامه داد: پارک علم و فناوری فارس هم اکنون 24 هزار مترمربع فضای فیزیکی در اختیار دارد که در نظر است این میزان به 100 هزار متر مربع افزایش یابد.
رییس پارک علم و فناوری فارس اضافه کرد: طرح توسعه فضای فیزیکی این پارک 50 درصد با بهره گیری از امکانات بخش خصوصی و بقیه با حمایت های دولتی انجام خواهد شد.
به گفته وی، پارک علم و فناوری فارس با سه مرکز رشد تخصصی ، چهار مرکز رشد اقماری ، صندوق پژوهش و فناوری فارس تجربه راه اندازی 500 شرکت نوپا را دارد.
فاضل زاده ادامه داد: همچنین پارک علم و فناوری استان فارس با وزارت نفت ، دانشگاه های شیراز ، صنعتی ، صنایع هوایی و علوم پزشکی شیراز تفاهم نامه همکاری دارد.
در این آیین ساختمان نوآوری پارک علم و فناوری استان فارس که در زمینی با زیربنای چهار هزار و 500 مترمربع و با صرف 50 میلیارد ریال از محل درآمد و صرفه جویی این پارک احداث شده است افتتاح شد.ک/2
680 /667 /679
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن