تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819791892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قائم مقام بنیاد نخبگان:مدیران باید بر مبنای توانمندی در کشور بکارگرفته شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قائم مقام بنیاد نخبگان:مدیران باید بر مبنای توانمندی در کشور بکارگرفته شوند شیراز- ایرنا-قائم مقام بنیاد نخبگان کشور گفت: مدیران باید بر مینای توانمندی و شایسته سالاری در دستگاههای اجرایی بکار گرفته شوند.


به گزارش ایرنا، سعید سهراب پور پنجشنبه در مراسم افتتاح ساختمان نوآوری پارک علم و فناوری فارس در شیراز افزود: مدیرانی که فعالیتهای جناحی و سیاسی ندارند و از پشتوانه قوی علمی برخوردار هستند در امور اجرایی موفق تر عمل می کنند.
وی اضافه کرد: روسای دانشگاههای معتبر دنیا گاها بین 20 تا 30 سال سابقه اجرایی دارند و سپس پست آنها به معاونین موفق واگذار می شود.
وی ادامه داد: جابجایی مدیران در کوتاه مدت روند دسترسی به عملکرد های مطلوب را به تاخیر می اندازد و این مهم باید مد نظر مسوولان قرار گیرد.
همچنین در این مراسم نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: پارک علم و فناوری فارس در چند سال اخیر به موفقیتهای قابل توجهی دست یافته که سرمایه معتبری برای استان و کشور به حساب می آید.
جعفر قادری افزود: این پارک با بهره گیری از اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی می تواند گامهای موثری در ایجاد اشتغال و ارتقا شرکتهای دانش بنیان بردارد.
وی ادامه داد: پارک علم و فناوری فارس در میان سایر استانها ٰ و کشورهای منطقه جایگاه ویژه ای دارد و می تواند از این توانمندی در ارتقا علم و فناوری استان بهره گیرد.
ساختمان نوآوری این مرکز با زیربنای چهار هزار و 500 مترمربع ٰ با صرف 50 میلیارد ریال از محل درآمد و صرفه جویی در منابع دیگر احداث شده است.ک/2
680/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن