تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819309171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت فرهنگ دینی و اعتقادی در بین اقشار آسیب دیده جدی گرفته شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس شورای هماهنگی آذربایجتان غربی: تقویت فرهنگ دینی و اعتقادی در بین اقشار آسیب دیده جدی گرفته شود ارومیه - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: تقویت فرهنگ دینی و اعتقادی در بین اقشار آسیب دیده باید جدی گرفته شود تا بتوانیم زمینه پیشگیری از بروز معضلات اجتماعی را فراهم کنیم.


حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری روز پنجشنبه در نخستین جلسه اخلاق اداری ستاد اداره کل زندانهای استان که در حسینیه حضرت ابوتراب این اداره کل برگزار شد افزود: نیازمند برنامه ریزی های فرهنگی مناسب برای تقویت و اشاعه دینی و فرهنگی در بین خانواده های آسیب دیده هستیم که در این میان اداره کل زندان های استان گام های خوبی برداشته است.
وی اظهار کرد: خانواده های زندانیان جزء اقشار آسیب دیده جامعه هستند که باید برنامه های مناسب فرهنگی برای این افراد تدوین و اجرا شود.
وی با اشاره به اقدامات اداره کل زندان های استان برای زندانیان در خصوص آموزش قرآن، احکام و آموزه های اسلامی و ایجاد اشتغال و مهارت آموزی اضافه کرد: این اقدامات بسیار سازنده هستند چرا که زندانها مرکز اصلاح و تربیت هستند و ارائه این آموزش ها در این مراکز باید بسیار قوی باشد تا اقشار آسیب دیده جامعه بتوانند به زندگی عادی برگردند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: تقویت معنویت باید در درون انسان ها صورت گیرد که در سایه آن دستیابی انسان به سعادت امکان پذیر بوده و رشد و کمال معنوی در دسترس انسان قرار می گیرد.
حجت الاسلام نیساری افزود: زندگی افراد باید بر اساس دستورات الهی باشد و زمانی که این اتفاق افتاد، خداوند برکاتش را نیز در زندگی روزمره این افراد نازل می کند.
وی اظهار کرد: بسترسازی کار فرهنگی در هر مجموعه حاصل تفکر مدیران مجموعه است و ارزش گذاری مدیران کل نهادهای مختلف در استان به مسائل فرهنگی و دینی، ستودنی است که امیدواریم این حرکت ها با جدیت بیشتری در دستگاههای اجرایی استمرار یابد.
جلسات اخلاق و تفسیر و روخوانی قرآن کریم اداره کل زندان های آذربایجان غربی هر هفته با هدف آشنایی هر چه بیشتر کارکنان و نیروهای وظیفه با فرهنگ قرآنی و احکام و آموزه های اسلامی و اخلاق اسلامی در برخورد با ارباب رجوع برگزار می شود.
8137/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن