تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821156841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم دشتي فرهنگ کار را در بين خودشان تقويت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۵۰ب.ظ)
حجت الاسلام مصلح: مردم دشتي فرهنگ کار را در بين خودشان تقويت کنند امام جمعه خورموج گفت:مردم شهرستان دشتي بايد بتوانند فرهنگ کار را در بين خودشان تقويت کنند و بتوانند در زمينه کار وتوليد سرمايه گذاري کنند.
به گزارش خبرگزاري موج؛ حجت الاسلام عبدالحسين مصلح عصر يکشنبه در ديدار با تعدادي از کارگران و کارفرمايان شهرستان دشتي به شعار سال جديد اشاره و اظهار داشت:سال جديد که به تدبير حکيمانه مقام معظم رهبري به نام اقتصاد وفرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي نامگذاري شده يک برنامه حکيمانه است.
وي افزود:چند سالي است که معظم له مسئله اقتصاد را با توجه به تحريم‌ها دشمن اين عنوان را در کنار واژه‌هايي همچون حماسه، جهاد، تلاش مضاعف و کار مضاعف، وجدان کاري و انضباط اجتماعي، سرمايه ايراني و کار ايراني وامسال هم با عزم ملي و مديريت جهادي قرار داده است.
مصلح اضافه کرد:همه اينها يک امر حکيمانه و مورد نياز کشور و در تقابل با دشمن و دفاع همه جانبه از انقلاب شکوهمند اسلامي است.
وي ادامه داد:کار يک امر مقدسي است که در همه اديان بوده و هيچ جامعه اي از بيکاري خوشش نمي آيد و نظام هستي که خدا آفريننده آن است بر اساس کاروکارگري است.
مصلح تصريح کرد:در شهرستان دشتي اگر کسي دستش به دهانش مي رسد و مي تواند گوشه اي از مسائل شهرستان، استان و کشور را حل کند از اين موقعيت بايد بيشترين استفاده را ببرد.
وي بيان کرد:شهرستان دشتي در بخش کشاورزي حرفهاي زيادي براي گفتن دارد که مي طلبد سرمايه گذاري خوبي صورت گيرد تا شاهد ايجاد شغل در اين زمينه ايجاد باشيم.
مصلح يادآور شد:صندوق توسعه تعاون اعلام کرده هرکس بتواند سرمايه گذاري و وارد کار شود حمايت و تسهيلاتي در اختيار آنها قرار خواهد داد.
وي با تاکيد براينکه کار بايد با کيفيت و زيبا انجام شود خاطر نشان کرد:اگر مي خواهيم پيشرفتي داشته باشيم بايد محصول باکيفيت به کشور ودنيا عرضه کنيم.
امام جمعه خورموج با اشاره به پيوست فرهنگي در مسائل اقتصادي افزود:کارفرمايان بايد بتوانند در محل کار زمينه عبادت براي کارگران را فراهم کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن