تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820753567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت اقتصاد و ارتقا فرهنگ با مشارکت مردم و مسوولان امکان پذیر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ساوه : تقویت اقتصاد و ارتقا فرهنگ با مشارکت مردم و مسوولان امکان پذیر است ساوه- ایرنا- امام جمعه ساوه گفت: تقویت اقتصاد و ارتقا فرهنگ در جامعه با مشارکت مردم و مسوولان امکان پذیر است.


حجت الاسلام سید ˈحسین تقویˈ روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ساوه با اشاره به نامگذاری امسال افزود: شعار امسال نشان از اهمیت اقتصاد و فرهنگ و تلاش برای ارتقا آنها با برنامه ریزی مناسب دارد.
وی با بیان این که اقتصاد و فرهنگ لازم و ملزوم یکدیگر هستند، اظهار کرد: برای ارتقا فرهنگ باید راهکارهای اقتصادی را بررسی کرد.
وی بیان کرد: مهم ترین نهاد برای تصمیم گیری فرهنگی و اجتماعی این شهرستان، شورای فرهنگ عمومی است که مسوولان و نمایندگان دستگاه های دولتی تاثیرگذار در آن شرکت دارند و از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه نیز گفت: شورای فرهنگ عمومی یک اتاق فکر و مشورت است که با هدف گذاری صحیح، خروجی مناسب و فواید بسیاری را نصیب مردم می کند.
ˈمحمد بهاروندˈ با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: شعار امسال می تواند نقشه راه برای دستیابی به رشد و پیشرفت کشور در بحث اقتصادی و فرهنگی باشد.
وی با اشاره به تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان اظهار کرد: بیگانگان با بکارگیری انواع ترفندها به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود هستند که تقویت ارزش های دینی می تواند در خنثی سازی توطئه های آنان موثر باشد.
وی، توجه به ظرفیت فرهنگی این شهرستان مانند مساجد و مراکز علمی و فرهنگی و بهره برداری مطلوب از آنها را در این خصوص موثر دانست و بیان کرد: اجرای برنامه هایی مانند یادواره شهدا و جشن اعیاد اسلامی، علاوه بر پاسداشت ارزش های اسلامی، نسل جوان را در برابر تهدیدهای فرهنگی دشمن بیمه می کند.
بهاروند گفت: با وفاق و همدلی که میان مسوولان دستگاه های اجرایی این شهرستان وجود دارد می توان تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد و از آن برای پویایی اقتصاد و فرهنگ در جامعه بهره مند شد.
رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه نیز گفت: همکاری و مشارکت میان مردم و مدیران رمز دستیابی به اقتصاد و فرهنگ مد نظر رهبر معظم انقلاب است.
ˈحسین محمودی فرˈ افزود: در این خصوص برنامه ریزی برای شناسایی استعدادهای فرهنگی، ارائه راهکار برای تعمیق فرهنگ دینی، گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و بهره مندی از رهنمودهای بزرگان دینی در خصوص اصلاح فرهنگ می تواند موثر باشد.ک/2
7337/686/ 605
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن